- Kiwi16 februari 2011 om 14:49
Hallo,
Ik heb net als vele anderen een vraag over het zwanger worden.
Halverwege januari 2011 ben ik gestopt met de pil heb mn strip afgemaakt. Ben ook gewoon ongesteld geworden. Niets bijzonders.Voordat ik met de pil begon (12jr geleden) had ik een zeer regelmatige cyclus. Nu zou ik volgens mij afgelopen maandag ongesteld moeten worden maar dit blijft tot op heden uit.
Ik weet niet hoe mijn cyclus nu zou moeten zijn aangezien ik al zolang de pil heb geslikt.
Maar normaal gezien (28dgn) zou ik rond 1 feb de meest vruchtbare dag moeten hebben gehad. We hebben in deze tijd een aantal keren sex gehad.
Na deze dag heb ik de eerste week heb ik een week lang pijn in mn buik gehad de week daarna niet dagelijks maar ook wel pijn in mijn buik.
Aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben is het dan dus mogelijk dat het in 1 keer raak kan zijn?
Ik geloof er zelf nog niet heel erg in dat het kan, maar kan het ook zo zijn dat mijn cyclus nu ineens veel langer kan zijn?
Hoelang kan een cyclus maximaal duren.2 reactiesReagerenAnoniem16 februari 2011 om 19:55Sonja16 februari 2011 om 23:00Hallo iedereen !!
ik heb een vraag over de vruchtbare dagen.
ik ben pas gestopt met de pil ( januari )
En 05 februari voor het laatst ongesteld geworden.
Daarvoor op 6 januari.
Ik ga er voor het gemak van uit dat mijn cyclus 28 dagen blijft.
Nou schijn ik 19 februari mijn eisprong te hebben ( aankomende zaterdag )
Als ik de 18 gemeenschap zou hebben , heb ik dan een goede kans op een zwangerschap ?
Ik wil uiteraard al mijn kansen benutten.ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.
alvast bedankt,
Sonja
Reageren