Zoeken Vraag het forum

ben ik zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • elina

Hoi, ik leg even kort uit, ik had 4 weken geleden seks, was de pil vergeten toen (wel weer binnen 24 uur ingenomen) heb ook best wel lang door geslikt. Maar ik weet niet of de condoom is gescheeurt, 4 dagen doorgeslikt, ongesteld geworden. Toen las ik ergens dat je door de pil als je zwanger bent wel ongesteld kon worden. Kan ik zwanger zijn? Want ben wel ongesteld geweest maar me buik is wel beetje hard.

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je de pil doorslikte toen je de pil vergeten bent, is dat verder geen probleem. Dan was je gewoon beschermd

Reageren
    Eline

Ik had toen nog 4 dagen doorgeslikt. Dus geen kans en dus geen probleem??

Reageren
    John (moderator)

Geen kans geen probleem

Reageren
    Eline

Oké dankuwel,

nog even snel een vraag ik las ergens dat je zwanger kon zijn en alsnog ongesteld kan zijn in de stopweek van de pil omdat iets met hormonen te maken had in de pil. Klopt dat?

Reageren
    John (moderator)

Dat komt wel eens voor, maar is toch wel zelden

Reageren
    Eline

Oh. Ik neem aan dat de kans dat het bij gebeurde klein was omdat ik doorslikte voor lang.

Reageren
    John (moderator)

dat had ik al geschreven.
    Als je de pil doorslikte toen je de pil vergeten bent, is dat verder geen probleem. Dan was je gewoon beschermd
    en
    Geen kans geen probleem

Reageren
    Eline

Oké, nog even om goed te begrijpen en even alles op de rij te zetten voor mijzelf. Geen kans of probleem gehad. Omdat ik eerst doorslikte, vergeten en toen Weer 4 dagen doorslikte, en ongesteld werd.?

Reageren
    John (moderator)

Omdat je de pil doorslikte is het geen probleem als je dan een keer een pil vergeet. Maar ook dat had ik al geschreven

Reageren
Reageer op: ben ik zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.