- Noelle10 mei 2009 om 19:22
Hallo,
Ik ben al 2 maanden gestopt met de pil
nu was ik 11 april voor het laast ongesteld,ik had uitgerekent dat ik 9 mei weer ongesteld moest worden maar dat werd ik niet nu heb ik al een aantal dagen steken in me onderbuik als ik loop op ga zitten dan steekt het heel erg.
nu heb ik zitten surfen op internet en dan blijkt dat het eitje zich nestelt als je pijn in je onderbuik hebt dus zwanger zijn.klopt dat ? of is kan dat niet zo snel?
Groetjes N.
6 reactiesReagerenClaudia10 mei 2009 om 19:58Hallo Noelle,
Innestelling kun je soms voelen, alleen is dat soms erg moeilijk te herkennen. Het kan ook zijn omdat het nog maar 2 maanden is dat je gestopt bent met de pil dat je hormoonhuishouding een beetje ontregeld is.
Ik denk dat je nog eventjes moet afwachten en mocht je nog steeds niet ongesteld zijn geworden (en dat zou natuurlijk fantastisch zijn) dan zou ik gewoon even testen.
Succes!
Groetjes
Reageren
CLaudiaNoelle10 mei 2009 om 20:10Hoi claudia
Bedankt voor je reactie! ik wacht nog 1 weekje af dan ga ik een test halen.
het zou inderdaad fantastisch zijn.
ik hou je op de hoogteGroetjes Noelle[b]Claudia schrijft:[/b]
[quote]Hallo Noelle,Innestelling kun je soms voelen, alleen is dat soms erg moeilijk te herkennen. Het kan ook zijn omdat het nog maar 2 maanden is dat je gestopt bent met de pil dat je hormoonhuishouding een beetje ontregeld is.
Ik denk dat je nog eventjes moet afwachten en mocht je nog steeds niet ongesteld zijn geworden (en dat zou natuurlijk fantastisch zijn) dan zou ik gewoon even testen.
Succes!
Groetjes
Reageren
CLaudia[/quote]brenda A10 mei 2009 om 20:52je kan morgen al testen!
Reageren
succes, BrendaNoelle11 mei 2009 om 03:52Bedankt voor jullie reacties.
Ik werd vanochtend wakker,was kots misselijk. die steken in me onderbuik en steeds boeren hoor dat er ook bij?
Groetjes, n
Reagerenik11 mei 2009 om 07:42Hoi Noelle,
het klinkt inderdaad alsof je zwanger bent, maar de enige manier waarop je zekerheid hebt, is door te testen.
Soms kan jouw eigen lichaam je aardig voor de gek houden, en lijkt het alsof je zwanger bent, terwijl dat helemaal niet zo is.Ik hoop natuurlijk voor je op een positieve test!
ReagerenNoelle11 mei 2009 om 16:14Hoi ik heb net een test gedaan maar was negatief!.
ik voel me nog steeds raar,misselijk,pijn..
als me ongesteldheid uitblijft dan ga ik nog een test halen van de weekGroetjes
Reageren