- Anna2614 november 2018 om 08:34
Beste meneer/mevrouw,
Ik ben sinds 1 september gestopt met de pil of eigenlijk ik was de pil vergeten in te nemen voor dagen en ik werd de 5de september ongesteld tot de 8ste. Nou werd ik de 29ste weer ongesteld hier zitten 24 dagen tussen. Nou willen ik en mijn vriend een gezinnetje proberen te stichten maar ik ben helemaal in de war met mijn cyclus en wanneer ik nou zou moeten ovuleren. De 25ste oktober begon ik weer te bloeden dit was maar een dag hoeveelheid leek op mijn menstruatie maar ik zou het nog niet moeten worden dacht ik. Nou had ik die week daarvoor van de 12de oktober tot de 13de seks gehad met mijn vriend en dacht toen de 25ste dat het eventueel om een innestelingsbloeding kon gaan maar ik heb 3x een test uitgevoerd en waren allemaal negatief. Afgelopen donderdagavond was ik een lang weekend weg met mijn vriend en hadden die avond ook seks. Ik heb ovulatietesten gekocht en was de 5de november begonnen maar ik kreeg helemaal geen piek alleen op de 11de en 12de kreeg ik een roze streepje ietsje lichter dan de controlestreep.
In de bijsluiter van de ovulatietest begrijp ik de kalender niet helemaal van wannjeer ik nou moet testen. Omdat mijn cyclus zo raar is.
Groetjes Anna26
1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 november 2018 om 11:20Met een onregelmatige cyclus is het moeilijk om testen te gebruiken. Je zou eerst 3 cycli gehad moeten hebben om een gemiddelde cyclus lengte te kunnen berekenen. Dan kun je ovulatietesten gaan gebruiken
Reageren