Menstruatie of innesteling?

Hallo, ik had een vraagje. Ik heb net 7 dagen geleden mijn menstruatie gehad en heb sindsdien nog steeds lichte krampjes in mijn buik, ik ben al een week lang duizelig, misselijk, zwakke bovenbenen en heb last van maagzuur. Dit is niet normaal voor mij en meestal beginnen de symtomen voor mijn ovulatie pas veel later en niet vlak nadat ik ongi ben geweest. Zou het ook kunnen dat het een innestelingsbloeding is geweest? Het was over het algemeen een lichte bloeding, maar wel van ongeveer 11 dagen, zonder stolsels.

Reageren

Ik denk eerder dat het maag/darmklachten zij en los staan van je menstruatie of ovulatie

Reageren

Morgen laat ik bloedprikken om te kijken of er iets mankeert. Ik heb deze week ook ovulatietesten gedaan, zou volgens berekening maandag moeten hebben ovuleren maar geen een test was positief tot nu toe.

Reageren

Als je een verstoorde cyclus of ontregelden menstruatie hebt kan dat duiden op oestrogeendominantie en insulineresistentie. Wat ik zelf jarenlang had was een week na de eisprong roze en bruine afscheiding en dan pas de eigenlijke menstruatie. Is overgegaan door gebruik van lysine en natuurlijke progesteroncrème.

Sowieso is je voedingspatroon belangrijk en eventueel gebruik van bepaalde voedingssupplementen. Als je de pil hebt gebruikt: die bevordert de oestrogeendominantie en zorgt voor tekorten aan diverse vitaminen en mineralen in je lichaam, wat allerlei klachten kan geven.

Reageren

Ik heb bijna 3 maanden geleden mijn koperspiraal laten verwijderen. Heb de koperspiraal ongeveer 4 jaar gehad. De eerste ongesteldheid nadat deze verwijderd was geen klachten, de 2e duurde ook wat langer en deze keer heb ik dan ook weer een lange menstruatie periode gehad en wat klachten zoals de duizeligheid die maar blijft aanhouden. Ik ben zojuist naar de prikpost geweest voor bloedprikken en aanstaande dinsdag krijg ik de uitslag.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Menstruatie of innesteling?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe