- Sandra21 maart 2018 om 19:40
Ik ben vanaf dit jaar gestopt met mijn pil (laatste stopweek 24-31 december, daarna geen nieuwe strip begonnen). De eerste twee keer voelde ik duidelijk mijn ovulatie (rond die dag kramp bij eierstokken) en werd ik de 1e maand na 28 en de 2e maand na 26 dagen ongesteld. Dit is nu de 3e maand en vandaag was dag 31. Ik heb mijn eiersprong niet gemerkt dit keer en heb wel seks gehad rondom die dag. Kan dat met elkaar te maken hebben, dat het eitje direct bevrucht raakt en je dus de “sprong” niet meer voelt? Ik heb afgelopen dagen wel wat gevoeld in die omgeving dus dacht dat ik ongesteld ging worden (wat dan vaak zo is), maar dat is niet gebeurd. Ik heb verder helemaal geen zwangerschapssymptomen, maar hoop wel heel erg dat het zo is. Als het nog niet komt, willen we zaterdag ochtend testen. Iemand die aan de hand van dit een vermoeden heeft wat de uitslag zou kunnen zijn??
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 20:00Die vraag kan niemand zo beantwoorden, of er moet een helderziende op het forum terechtkomen…. Je zult toch even de test moeten afwachten.
Reageren
PS
Voordat een eitje bevrucht ka worden, moet er toch echt eerst een eisprong zijn..Sandra21 maart 2018 om 22:32Bedankt voor je antwoord. Ik dacht dat dat er misschien mee te maken kon hebben, dat het dan kan dat je het minder voelt. Het lijkt me niet logisch dat er helemaal geen eisprong is geweest want dat heb ik nog nooit gehad. Ik wacht de test/een menstruatie af.
ReagerenSandra21 maart 2018 om 22:37Even voor mijn nieuwsgierigheid: wat is jouw beroep? (Omdat het me opvalt dat je overal op reageert vroeg ik me af of dat vanuit je vak is)
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2018 om 22:40Ik ben(was) zorgprofessional met diverse medische opleidingen en studies
ReagerenSandra25 maart 2018 om 13:13Helaas vrijdag ochtend ongesteld geworden 🙁 we gaan er weer voor komende maand
Reageren