Zoeken Vraag het forum

Zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem91

Hallo allemaal,

Een forum is nieuw voor mij maar ben benieuwd of jullie kunnen helpen.

In mei gestopt met de pil na 10 jaar gebruik. Juni, juli, aug redelijke cyclus gehad. (33-38 dagen) In Sept een een extreem lage cyclus gehad. (ontwenning)?

Nu 30 nov 1e dag van laatste ongesteldheid. Omdat ik niet wist welke dag de eisprong was, ovulatietesten gaan doen. Rond de 1e en 2e kerstdag een duidelijk streepje gezien (niet zo dik als controlestreep) maar was hiervoor vaag en hierna ook weer. Deze dagen geklust. Nu gisteren, 4 dagen na klussen een klein beetje oud roodbruin slijm bij afvegen. Hierna niet weer gehad. Kan het zijn dat dit een innestelingsbloeding is na 4 dagen? Verder niets gevoeld en geen klachten vandaag.

Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ben benieuwd.. lieve groetjes!

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou wel erg vroeg zijn voor een innestelingsbloeding. Het kan ook een ovulatiebloeding zijn geweest. Maar eens even je menstruatie afwachten

Reageren
    Anoniem91

Ha Tandor,

Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat ik inderdaad moet afwachten maar vroeg me af of dit in theorie of praktijk mogelijk zou zijn na 4 dagen (kan ook 5 zijn..) Verder merk ik ook niks, maar even aanzien en volgende week testen.

Groetjes!

Reageren
Reageer op: Zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.