- Anoniem9129 december 2016 om 09:39
Hallo allemaal,
Een forum is nieuw voor mij maar ben benieuwd of jullie kunnen helpen.
In mei gestopt met de pil na 10 jaar gebruik. Juni, juli, aug redelijke cyclus gehad. (33-38 dagen) In Sept een een extreem lage cyclus gehad. (ontwenning)?
Nu 30 nov 1e dag van laatste ongesteldheid. Omdat ik niet wist welke dag de eisprong was, ovulatietesten gaan doen. Rond de 1e en 2e kerstdag een duidelijk streepje gezien (niet zo dik als controlestreep) maar was hiervoor vaag en hierna ook weer. Deze dagen geklust. Nu gisteren, 4 dagen na klussen een klein beetje oud roodbruin slijm bij afvegen. Hierna niet weer gehad. Kan het zijn dat dit een innestelingsbloeding is na 4 dagen? Verder niets gevoeld en geen klachten vandaag.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ben benieuwd.. lieve groetjes!2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 december 2016 om 11:06Dat zou wel erg vroeg zijn voor een innestelingsbloeding. Het kan ook een ovulatiebloeding zijn geweest. Maar eens even je menstruatie afwachten
ReagerenAnoniem9129 december 2016 om 21:13Ha Tandor,
Bedankt voor je antwoord. Ik weet dat ik inderdaad moet afwachten maar vroeg me af of dit in theorie of praktijk mogelijk zou zijn na 4 dagen (kan ook 5 zijn..) Verder merk ik ook niks, maar even aanzien en volgende week testen.
Groetjes!
Reageren