Zwanger worden maar geen sex

Kan je zwanger raken als je naakt bent en voorvocht op ( niet in , hy is ook niet in mij gegaan ) mijn vagina komt ,

Reageren

Zo raak je niet zwanger

Reageren

Maar ik ben al 4 dagen niet ongesteld geworden

Reageren

Dat kan, maar niet omdat je zwanger bent.

Zijn je menstruaties normaal wel altijd precies op tijd? Hoe lang duurt je cyclus? Wanneer was de eerste dag van de laatste menstruatie?

Reageren

Dus u weet 100% dat het door geen ene rede wel zwanger zou kunnen zijn , wat ik heb onthouden was dat ik laatst 5 juni ongesteld was tot met 11 juni maar toen was ik okk paar dagen telaat met het ongesteld zijn .

Reageren

Dus je was eerder ook al te laat. Eigenlijk dus geen reden om je onnodig druk te maken.

Reageren

Ja maarja kmaak me wel zorgen natuurlijke angst kben nog vrij jong ,, hoelang duurt t voordat ik Ong wel ongesteld moet worden 1 of 2 weken ?

Reageren

Die vraag kan ik ook niet beantwoorden

Reageren

Maar dus de kans is 0.0000% dat ik zwanger ben als dit is gebeurt

Reageren

Je kunt, met wat je beschreven hebt, niet zwanger raken.

Reageren

Beste

Ik ben nog maagd, maar in het weekend hebben ik en mijn vriend aan elkaar gezeten (naakt en mijn menstruatie was ook juist voorbij) en van het een kwam het ander natuurlijk. Hij is niet in mij geweest en is ook niet klaargekomen. Voorvocht was wel aanwezig. Er werd enkel gewreven tussen de schaamlippen en beetje tussen de aars. (niet in) kort daarna heb ik me wel gewassen. Is er een kans op een zwangerschap? Ik maak me vooral zorgen omdat mijn menstruatie net klaar was dus ja meest vruchtbaar waarschijnlijk? Klinkt onlogisch geen sperma en nog maagd dus kans op zwanger zal er zeker een vast niet zijn. Maar ja toch zit ik met mijn ongerustheid..

Alvast bedankt voor uw info!

Reageren

Zo raak je niet zwanger.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Zwanger worden maar geen sex

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe