Zoeken Vraag het forum

10 dagen overtijd!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kim

hallo,

mijn vriend en ik proberen sinds een half jaar om ons eerste kindje te krijgen. Ik heb sinds november mijn implanon laten verwijderen en heb elke maand een cyclus van precies 28 dagen. Deze maand zou ik de 23e ongesteld moeten worden (inmiddels 10 dagen overtijd), na 1 dag overtijd heb ik een test gedaan, deze was negatief. Wel had ik last van menstruatie krampen maar minder heftig als normaal. Op dag 3 tot dag 6 overtijd kreeg ik bruine afscheiding, ik dacht dan zet mijn menstruatie wel door ieder moment maar geen druppel bloed verloren. Na een week weer een test gedaan, deze was negatief. Na een week namen de menstruatie krampen af maar inplaats daarvan een enorm opgezette buik, een gevoel van spierpijn en af en toe lichte krampen; het gevoel alsof ik een volle blaas heb.

Ook heb ik enorm last van stemmings wisselingen, af en toe spontane misselijkheid, verminderde eetlust en twee weken terug moest ik spontaan overgeven..

wel slik ik +/- een maand foliumzuur

Ik heb de ha gebeld en die zei me over een week weer te testen.

Kan ik alsnog zwanger zijn??

Groetjes Kim

10 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Onmogelijk is het niet als je HCG gehalte nog aan de lage kant is  en dus te laag voor de DHZ test. Doe over enkele dagen een nieuwe test. Als deze dan ook negatief is en je menstruatie is er nog steeds niet, ga dan naar de huisarts voor een bloedtest

Reageren
    Sabrine

hier hetzelfde! 12 dagen over tijd nu. Was jij zwanger?

Reageren
    Rianne

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier! Ik ben vandaag 10 dagen overtijd. 2 testen gedaan allebei negatief.. toch voel ik mij anders als normaal als ik ongesteld moet worden. Ik heb af en toe krampen/steken in Mn buik en ben misselijk en veel last van maagzuur.. moet ik morgen naar de ha bellen of het nog even aanzien?

Groetjes
    Rianne

Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en laat een bloedtest doen

Reageren
    roos

He allemaal,

Ik ben nieuw hier. Iets zit me dwars ik probeer nu bijna 4 maanden  zwanger te raken maar helaas nog niks. ik ben onregelamtig ongi wat het nog lastiger maakt. sinds 6maanden ben ik elke maand ongesteeld alleen deze maan 10 dagen over tijd. wat denken jullie? het enige waar ik last van heb is vreet buien

groetjes

Reageren
    Roosje

Goededag, ik ben nieuw hier..

Mijn man en ik proberen al 2 jaar zwanger te worden, tot op heden niks gebeurd en lopen nu bij fertiliteit arts in 1e onderzoeken.

Mijn cyclus is normaal tussen de 26 en 32 dagen. Nu op dag 43 nog steeds geen menstruatie. En eer gisteren een negatieve zwangerschapstest gehad.

Op dag 28 en 29 heel licht rood slijm gehad.

Iemand tips?

Groet,

Reageren
    Daantje

Hallo ik heb vandaag de bloeduitslag gekregen met 10 dagen over tijd en deze staat dus dat ik niet zwanger ben. Maar ik ben normaal gesproken wel Altijd optijd.  Wat zou hier dan de reden van kunnen zijn? Of zou ik alsnog zwanger kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Er kunnen meerdere oorzaken voor zijn

Reageren
    Steffi Ramakers

Hallo

Ik ben nieuw

Ik ben een vrouw 27 jaar mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar aan het proberen voor een kindje aan gezien ik vandaag 10 dagen overtijd ben heb ik een test gedaan vandaag maar deze is negatief maar mijn buik voelt hart aan mijn voeten beginnen te zwellen dat je mijn enkels niet meer kunt zien elke ochtend ben ik wel wat misselijk ik eet super veel meer dan anders moet ook veel plassen dacht ja het is zo ver maar helaas niet test zegt niet zwanger 😞😞

Reageren
    John (moderator)

Als je 10 dagen overtijd bent, kun je nog geen zwangerschapssymptomen krijgen. Dus je klachten komen ergens anders vandaan. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
Reageer op: 10 dagen overtijd!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.