- kim3 mei 2017 om 01:01
hallo,
mijn vriend en ik proberen sinds een half jaar om ons eerste kindje te krijgen. Ik heb sinds november mijn implanon laten verwijderen en heb elke maand een cyclus van precies 28 dagen. Deze maand zou ik de 23e ongesteld moeten worden (inmiddels 10 dagen overtijd), na 1 dag overtijd heb ik een test gedaan, deze was negatief. Wel had ik last van menstruatie krampen maar minder heftig als normaal. Op dag 3 tot dag 6 overtijd kreeg ik bruine afscheiding, ik dacht dan zet mijn menstruatie wel door ieder moment maar geen druppel bloed verloren. Na een week weer een test gedaan, deze was negatief. Na een week namen de menstruatie krampen af maar inplaats daarvan een enorm opgezette buik, een gevoel van spierpijn en af en toe lichte krampen; het gevoel alsof ik een volle blaas heb.
Ook heb ik enorm last van stemmings wisselingen, af en toe spontane misselijkheid, verminderde eetlust en twee weken terug moest ik spontaan overgeven..
wel slik ik +/- een maand foliumzuur
Ik heb de ha gebeld en die zei me over een week weer te testen.
Kan ik alsnog zwanger zijn??
Groetjes Kim
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2017 om 09:41Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Onmogelijk is het niet als je HCG gehalte nog aan de lage kant is  en dus te laag voor de DHZ test. Doe over enkele dagen een nieuwe test. Als deze dan ook negatief is en je menstruatie is er nog steeds niet, ga dan naar de huisarts voor een bloedtest
ReagerenSabrine22 mei 2017 om 21:54hier hetzelfde! 12 dagen over tijd nu. Was jij zwanger?
ReagerenRianne8 maart 2018 om 21:58Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier! Ik ben vandaag 10 dagen overtijd. 2 testen gedaan allebei negatief.. toch voel ik mij anders als normaal als ik ongesteld moet worden. Ik heb af en toe krampen/steken in Mn buik en ben misselijk en veel last van maagzuur.. moet ik morgen naar de ha bellen of het nog even aanzien?
Groetjes
Reageren
RianneJohn (moderator)
8 maart 2018 om 22:02Ga naar de huisarts en laat een bloedtest doen
Reagerenroos23 maart 2018 om 16:51He allemaal,
Ik ben nieuw hier. Iets zit me dwars ik probeer nu bijna 4 maanden zwanger te raken maar helaas nog niks. ik ben onregelamtig ongi wat het nog lastiger maakt. sinds 6maanden ben ik elke maand ongesteeld alleen deze maan 10 dagen over tijd. wat denken jullie? het enige waar ik last van heb is vreet buien
groetjes
ReagerenRoosje9 juni 2018 om 18:32Goededag, ik ben nieuw hier..
Mijn man en ik proberen al 2 jaar zwanger te worden, tot op heden niks gebeurd en lopen nu bij fertiliteit arts in 1e onderzoeken.
Mijn cyclus is normaal tussen de 26 en 32 dagen. Nu op dag 43 nog steeds geen menstruatie. En eer gisteren een negatieve zwangerschapstest gehad.
Op dag 28 en 29 heel licht rood slijm gehad.
Iemand tips?
Groet,
ReagerenDaantje28 juli 2021 om 10:16Hallo ik heb vandaag de bloeduitslag gekregen met 10 dagen over tijd en deze staat dus dat ik niet zwanger ben. Maar ik ben normaal gesproken wel Altijd optijd. Wat zou hier dan de reden van kunnen zijn? Of zou ik alsnog zwanger kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
28 juli 2021 om 18:50Er kunnen meerdere oorzaken voor zijn
ReagerenSteffi Ramakers2 februari 2025 om 09:08Hallo
Ik ben nieuw
Ik ben een vrouw 27 jaar mijn vriend en ik zijn bijna 2 jaar aan het proberen voor een kindje aan gezien ik vandaag 10 dagen overtijd ben heb ik een test gedaan vandaag maar deze is negatief maar mijn buik voelt hart aan mijn voeten beginnen te zwellen dat je mijn enkels niet meer kunt zien elke ochtend ben ik wel wat misselijk ik eet super veel meer dan anders moet ook veel plassen dacht ja het is zo ver maar helaas niet test zegt niet zwanger 😞😞
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2025 om 11:40Als je 10 dagen overtijd bent, kun je nog geen zwangerschapssymptomen krijgen. Dus je klachten komen ergens anders vandaan. Ga ermee naar de huisarts
Reageren