- Ctje13 augustus 2015 om 22:03
Hallo iedereen,
Ik ben dus nu 6 dagen overtijd. Normaal 1-3 dagen van tevoren ontzettende kramp in mijn buik en pijnlijke borsten. Ik voel het altijd goed aan als ik ongesteld moet worden. Mijn vriend en ik zijn al enige tijd bezig zwanger proberen te worden en tot heden elke keer nog ongesteld geworden. Ik ben ruim 1 jaar geleden gestopt met de pil, dus al een lange tijd pil vrij. Ik moest officieel 8 augustus mijn ms krijgen, maar die ik dus nooit gekomen. Ook geen krampen in de buik zoals normaal. Wel heb ik erg pijnlijke borsten al 3 dagen en al 1,5 week last van ontzettende misselijk. Vaak ’s ochtends en dit houdt dan een paar uur aan, maar er zitten ook dagen tussen dan het met vlagen verdeeld over de hele dag komt. Ook heb ik vaak korte steekjes rechts en links onderin mijn buik. Ik probeer niet te veel op forums te kijken, want dan heb ik altijd het gevoel dat ik alle zwangerschaps-syntomen heb, zoals ik de laatste keer deed toen ik overtijd was, maar dit keer toch maar besloten mijn vraag te plaatsen omdat ik het gevoel heb dat het echt wel eens raak zou kunnen zijn. Ik ben er behoorlijk kalm onder, alleen veel moeite met het wachten van testen. 1 test gedaan met 2 dagen overtijd, die was helaas duidelijk negatief. Graag lees ik jullie tips en antwoorden!
Ctje
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2015 om 23:07Of je zwanger bent kan je natuurlijk niemand vertellen….dat zul je met een test moeten doen.
Reageren
Het zou kunnen dat je HCG hormoon nog te laag was voor de DHZ test. Ik zou je dus willen aanraden om tot na het weekend te wachten en dan een nieuwe test te doen.Ctje14 augustus 2015 om 21:42Hee Tandor,
absoluut. Vanochtend voor ik je berichtje las nog een test gedaan met de 1e urine van de dag. Helaas helaas weer overduidelijk negatief. Vandaag tijdens het werk kleine krampjes en merkte aan mijzelf dat ik lekte, had verwacht weer afscheiding zoals de laatste dagen. Thuis kwam ik erachter dat er ook een paar kleine druppels donker bloed bijzaten en later in de avond duidelijke roze afscheiding. Iemand die dit herkend of weet wat het is?
ReagerenJohn (moderator)
14 augustus 2015 om 22:00Voor een innesteling is het te laat. Dus het kijkt erop dat je dan toch ongesteld gaat worden….
Reageren