Zoeken Vraag het forum

9 Dagen overtijd!!!!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Isala

Hoi,

Ik ben 27 jaar en ben 9 maanden bezig om zwanger te worden. Mijn menstruatie is altijd op tijd! Heb een cyclus van 28 dagen. Tijdens mijn afgelopen ovulatie had ik wat lichtbruine afscheiding en een druppel lichtroze bloed, dit is nooit eerder voorgekomen. Nu ben ik inmiddels al 9 dagen overtijd en heb getest met de kruidvat test (2voor 5euro)en op de test zag ik een witte streep ipv roze?!?!?! Ik heb wel wat krampjes in mijn onderbuik en verlies ook een beetje vocht. Mijn huisarts vindt het niet nodig om een bloedtest af te nemen. Ik word er bijna depressief van! Wat moet ik nu doen? Kan het nog zo zijn dat ik wel zwanger ben?

Alvast bedankt voor jullie reactie

1 reactie
    Reageren
    Ano

Hoi,
    ik zou opnieuw testen. Als er een witte streep verschijnt kan het zijn dat de test niet goed gewerkt heeft (soms komt dat bijv. voor als je de test te kort of te lang in de urinestraal houdt).
    Ik zou gewoon even opnieuw gaan testen!
    Het kan absoluut dat je zwanger bent hoor. Echter, het kan ook zo zijn dat door de stress je menstruatie langer op zich laat wachten, ook al ben je normaal altijd stipt op tijd. Nogmaals testen en je weet meer. Als de test dan negatief uitslaat, ben je waarschijnlijk niet zwanger.

Reageren
Reageer op: 9 Dagen overtijd!!!!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.