- Isala5 maart 2012 om 15:00
Hoi,
Ik ben 27 jaar en ben 9 maanden bezig om zwanger te worden. Mijn menstruatie is altijd op tijd! Heb een cyclus van 28 dagen. Tijdens mijn afgelopen ovulatie had ik wat lichtbruine afscheiding en een druppel lichtroze bloed, dit is nooit eerder voorgekomen. Nu ben ik inmiddels al 9 dagen overtijd en heb getest met de kruidvat test (2voor 5euro)en op de test zag ik een witte streep ipv roze?!?!?! Ik heb wel wat krampjes in mijn onderbuik en verlies ook een beetje vocht. Mijn huisarts vindt het niet nodig om een bloedtest af te nemen. Ik word er bijna depressief van! Wat moet ik nu doen? Kan het nog zo zijn dat ik wel zwanger ben?
Alvast bedankt voor jullie reactie
1 reactieReagerenAno13 april 2012 om 10:53Hoi,
Reageren
ik zou opnieuw testen. Als er een witte streep verschijnt kan het zijn dat de test niet goed gewerkt heeft (soms komt dat bijv. voor als je de test te kort of te lang in de urinestraal houdt).
Ik zou gewoon even opnieuw gaan testen!
Het kan absoluut dat je zwanger bent hoor. Echter, het kan ook zo zijn dat door de stress je menstruatie langer op zich laat wachten, ook al ben je normaal altijd stipt op tijd. Nogmaals testen en je weet meer. Als de test dan negatief uitslaat, ben je waarschijnlijk niet zwanger.