Zoeken Vraag het forum

Overtijd, ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • _noname

Vrijdagavond hebben mijn vriend en ik voorspel gehad waarbij hij zich liet klaarkomen. Daarna is er niets meer gebeurd. De volgende avond waren we weer bij elkaar en heeft hij me gevingerd. Ondertussen had m’n vriend zich gewassen dus alle sperma was weg. Hij heeft ook geen voorvocht verloren. Maar ik moest m’n maandstonden woensdag krijgen en ondertussen zijn ze een week te laat. Ik heb ook al een tijdje witverlies en nu nog steeds. Soms heb ik ook wat hoofdpijn en voel ik me een beetje vermoeid. Terwijl ik een week overtijd ben en wit verlies, heb ik ook menstruatiepijn en krampen. Ik weet echt niet wat ik moet doen? Ben Ik zwanger?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ze waren dus ook al te laat voordat jullie voorspel hadden. Dus eigenlijk een beetje overdreven om nu te denken dat je zwanger bent omdat je overtijd bent. Dat was je immers al. Bovendien raak je zo toch echt niet zwanger en kun je sowieso na 4 dagen geen zwangerschapssymptomen hebben.

Je menstruatie is gewoon later, en waarschijnlijk niet de eerste keer. De klachten die je hebt worden daardoor dus veroorzaakt.

Reageren
Reageer op: Overtijd, ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.