- Anoniem15 oktober 2016 om 18:47
Hallo
Ik ben 20 jaar en ben studente. Momenteel ben ik op stage, hier moet ik dan beginne om half7 dus moet ik rond half 6 opstaan. Dit is opzich geen probleem, ik heb geen probleem met op te staan. Maar dan rond de middag begin ik moet te worden en te gapen enz.. wanner ik dan thuis kom rond kwart na 3 ga ik meestal in de zetel zitten. Veel tv kan ik niet kijken want ik val al snel in slaap rond kwart voor 4, 4 uur. Meestal word ik dan wel wakker rond 5 uur. Maar dan ’s avonds word ik dan weer zo snel moe, rond 9 uur beginnen mn ogen dan zwaar te worden en kan ik niet vechten tegen de slaap. Ik vind dit heel vervelend omdat ik dan veel mis op tv en ik kijk graag geziellig tv met mijn vriend en dat komt er dan niet van.
Weet iemand misschien wat dit is? Op een normale schooldag heb ik dit ook maar moet ik natuurlijk later opstaan en heb ik later gedaan.Misschien tips van iemand die dit ook heeft?
1 reactieReagerenAnoniem16 oktober 2016 om 18:04Om wakker te blijven kun je koffie proberen, let wel: MET cafeïne.
Reageren