- Anoniem8 december 2014 om 10:03
Ik ben een vrouw van begin 30, en kan sinds korte tijd helemaal niks meer. Als ik even gedouched heb moet ik een uur plat om bij te komen. Het lijkt voor mijn lichaam te zwaar om mijn hoofd te tillen. Ik ga nu om half 8 naar bed omdat ik het simpelweg niet trek om langer op te blijven. Heel gek! Overdag moet ik liggen omdat alles te veel is. Als ik even lig en niks doe, voel ik me prima.
Zodra ik iets doe word ik ook kotsmisselijk en onstaat een drukkende hoofdpijn. Voorheen was ik super energiek, snap er niks van.
Bloedonderzoek liet niks zien, normale bloeddruk, geen keelpijn of opgezette klieren. Ben niet gestressed, maak me niet druk en in mn hoofd zit het allemaal wel goed. (Geen burnout oid dus).
De dokter weet het niet, maar ik vind dit niet normaal. Er moét iets aan de hand zijn. Iemand een idee?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 december 2014 om 13:48Weet je wat er met het bloedonderzoek onderzocht is?
Reageren
Heb je misschien ook nog andere klachten? Overgewicht of gewichtsschommelingen? Gebruik je medicijnen?Anoniem9 december 2014 om 07:15Ik gebruik geen medicijnen, heb geen schommelingen in gewicht. Heb totaal geen rare dingen, gewoon een blij, gezond persoon, totdat dit gebeurde.
Wat ik me kan herinneren wat aangekruisd was voor het bloedonderzoek was: b vitamines, vit d, leuko’s, hb’s, cmv, differentiatie, en bij algemeen ook iets. Kan zijn dat ik iets niet helemaal goed gespeld heb, ik weet niet wat die afkortingen betekenen.
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2014 om 13:43De meest gangbare dingen zijn dan wel onderzocht.
Je zou je huisarts kunnen vragen om je schildklierwaarden te laten controleren en je hormonen. In ieder geval wel terug gaan naar de huisarts als de klachten blijven aanhouden.
Reageren