Zoeken Vraag het forum

Kan niks meer door vermoeidheid, maar wat heb ik??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben een vrouw van begin 30, en kan sinds korte tijd helemaal niks meer. Als ik even gedouched heb moet ik een uur plat om bij te komen. Het lijkt voor mijn lichaam te zwaar om mijn hoofd te tillen. Ik ga nu om half 8 naar bed omdat ik het simpelweg niet trek om langer op te blijven. Heel gek! Overdag moet ik liggen omdat alles te veel is. Als ik even lig en niks doe, voel ik me prima.

Zodra ik iets doe word ik ook kotsmisselijk en onstaat een drukkende hoofdpijn. Voorheen was ik super energiek, snap er niks van.

Bloedonderzoek liet niks zien, normale bloeddruk, geen keelpijn of opgezette klieren. Ben niet gestressed, maak me niet druk en in mn hoofd zit het allemaal wel goed. (Geen burnout oid dus).

De dokter weet het niet, maar ik vind dit niet normaal. Er moét iets aan de hand zijn. Iemand een idee?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Weet je wat er met het bloedonderzoek onderzocht is?
    Heb je misschien ook nog andere klachten? Overgewicht of gewichtsschommelingen? Gebruik je medicijnen?

Reageren
    Anoniem

Ik gebruik geen medicijnen, heb geen schommelingen in gewicht. Heb totaal geen rare dingen, gewoon een blij, gezond persoon, totdat dit gebeurde.

Wat ik me kan herinneren wat aangekruisd was voor het bloedonderzoek was: b vitamines, vit d, leuko’s, hb’s, cmv, differentiatie, en bij algemeen ook iets. Kan zijn dat ik iets niet helemaal goed gespeld heb, ik weet niet wat die afkortingen betekenen.

Reageren
    John (moderator)

De meest gangbare dingen zijn dan wel onderzocht.

Je zou je huisarts kunnen vragen om je schildklierwaarden te laten controleren en je hormonen. In ieder geval wel terug gaan naar de huisarts als de klachten blijven aanhouden.

Reageren
Reageer op: Kan niks meer door vermoeidheid, maar wat heb ik??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.