- Jessy1 februari 2019 om 20:01
Hallo!
Sinds ongeveer een maand ben ik erg moe. Het begon eerst met slapeloze nachten door hartkloppingen. Hiervoor ben ik ook naar de huisarts gegaan en heb ik slaaptabletten gekregen waardoor ik mijn slaapritme weer redelijk op peil heb gekregen. Hij heeft ook mijn bloed op vitamine, schildklierproblemen, suiker en nog wat overige dingen gecheckt. Dit was allemaal dik in orde.
Na die tijd ben ik ruim een week erg misselijk geweest en moest ik elke avond overgeven, dit is nu gelukkig voorbij.
Echter blijven de vermoeidheidsklachten aanhouden en word ik ’s ochtends altijd wakker met migraine achtige hoofdpijn, die houdt aan tot begin van de middag. Dan zakt het tot normale hoofdpijn en tegen de avond begint het weer. Vaak ben ik de hele dag door zo moe dat mijn werk er onder begint te lijden. Ik ben sneller emotioneel en geprikkeld. Soms voel ik me ook ineens erg duizelig en licht in mijn hoofd.
Ik ben vanochtend terug gegaan naar de huisarts met deze klachten, maar de huisarts zegt dat het ’tussen mijn oren’ zit en kreeg nog wat slaappillen mee terwijl het slapen nu juist wel goed gaat. Ik voelde me totaal niet serieus genomen maar durf daardoor nu geen verdere medische stappen te ondernemen.
Iemand enig idee wat ik kan of moet doen?
Even ter info:
- Geen stress situaties op mijn werk of privé leven.
- Ik heb geen overgewicht.
- Ik heb wel vaker last van migraine, hier krijg ik ook medicatie voor die nu niet helpt.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik ben ten einde raad..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 februari 2019 om 00:16Je moet toch gewoon naar de huisarts teruggaan. Zeg dat je geen slaappillen meet nodig hebt,maar wel van de klachten af wilt en je niet serieus genomen voelt.
Reageren