- Matthijs14 juli 2023 om 09:49
Dag mensen,
Ik slaap gewoon goed, en ik ben 23 jaar. Echter wordt ik moe wakker en gaap ik de hele dag. Studie kost heel veel energie en ik heb ook het gevoel als ik loop dat ik een beetje zweef. Ik voel gewoon geen energie bij alles wat ik doe. Ook heb ik constant hoofdpijn en een piep in mijn oor. Verder heb ik nekpijn en knakkende geluiden in mijn nek. Mijn nek die staat wat te recht zicht de chirpractor en dat lijkt door de hockeyaanvaring te komen. Daarna kreeg ik ook de klachten. Ook andere rare sensaties op mijn gezicht en spier kloppingen door mijn hele lichaam.
Maandag een MRI scan. Ik heb wel veel meegemaakt met moeder die is overleden. Zelf ben ik bang voor MS, Lyme of chronische vermoeidheid.Kan iemand mij helpen?
3 reactiesReagerenSuus14 juli 2023 om 10:30Waarom zou je aan ms of andere aandoeningen denken, als er eigenlijk al gezegd is dat de klachten door een hockey blessure aan je nek veroorzaakt worden?
Je krijgt een mri om te kijken wat er precies met je nek aan de hand is, na de uitslag zal je arts je daar meer over kunnen vertellen. Dan heeft het weinig nut om nu te gaan speculeren wat het verder allemaal zou kunnen zijn,dat geeft alleen maar onrust.
ReagerenJohn (moderator)
14 juli 2023 om 13:34Het lijkt er toch op dat het vooral klachten zijn die door stress en spanningen worden veroorzaakt. Misschien is het goed om eens met een psycholoog te praten.
ReagerenJohn (moderator)
14 juli 2023 om 13:38In je topic van juni heb ik ook eens geopperd om met de praktijkondersteuner GZ van de huisarts te gaan praten.. Je zult toch zelf in acte moten komen wil je wat aan de klachten doen
Reageren