Zoeken Vraag het forum

Wat is er aan de hand? CVS?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste mensen,

Sinds 2 maanden ben ik vermoeid, sinds 2 weken extreem vermoeid met af en toe een dagje dat het wel gaat. Ik heb de afgelopen 2 jaar veel stress gehad, gecombineerd met een angststoornis en adhd. Ook heb ik met regelmaat veel gedronken het afgelopen jaar. Het is voor mij moeilijk om te ontspannen.

November 2013 merkte ik dat ik moe begon te worden door stress en studie. In januari en februari heb ik bij een psycholoog gelopen en in maart ging het wel weer.

Ik kreeg toen wel last van tinnitus, waardoor ik mij een tijd ernstig druk heb gemaakt en veel heb gedronken, onder het mom van: ” wat maakt het allemaal ook uit”. Ook mijn relatie liep toen niet lekker. Halverwege mei leek het eindelijk wat beter te gaan, maar ineens werd ik extreem moe.
    Duizelig, hoofdpijn, spierpijn, gewrichtspijn, branderige ogen, maagklachten, slappe spieren en gevoel van uitputting.

Wat zou er toch aan de hand zijn? Ben pas 23 en slaap niet eens heel slecht… Iemand tips? Of is het cvs?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Uitputting zou de oorzaak kunnen zijn. Lijkt erop dat je tegen een burn-out aan zit. Ga naar je huisarts en overleg dit met je huisarts.

Reageren
Reageer op: Wat is er aan de hand? CVS?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.