- Anoniem11 januari 2014 om 09:16
Hallo, ik wist niet echt onder welke categorie dit moest plaatsen.. ik ben namelijk heel veel moe de laaste tijd en heb het heel erg snel koud. Ook ben ik een tijdterug 4kilo verloren en ben ik nu mijn 2e week ongesteld achter elkaar.. voor de stopweek van mijn pil en tijdens mijn stopweek. Aangezien ik niet weet of het allemaal met elkaar te maken heeft meld ik het toch maar. Moeheid kan nog te maken hebben met een van de bijwerkingen van mijn nieuwe pillen maar ik weet het even niet meer..
7 reactiesReagerenTandor111 januari 2014 om 18:50Welke nieuwe medicijnen zijn het?
ReagerenAnoniem12 januari 2014 om 20:01Metoclopramide HCL 10PCH voor misselijkheid om de werking van maag naar darmen sneller te laten werken
ReagerenAnoniem12 januari 2014 om 20:31Hoe vaak moet je die nemen? je zou er eigenlijk niet echt moe van moeten worden
ReagerenAnoniem12 januari 2014 om 20:32Het is weliswaar een bijwerking maar die komt maar zeer zelden voor.
ReagerenAnoniem13 januari 2014 om 11:52Ik moet het 3maal daags innemen.
ReagerenTandor113 januari 2014 om 15:09Dat is dan toch een behoorlijke doses. Dan is het wel mogelijk.
Reageren
Ga terug naar je huisarts en overleg of hij een ander middel kan voorschrijven vanwege de bijwerkingen.Anoniem14 januari 2014 om 13:53Bedankt, ik zal het overleggen.
Reageren



