- Anoniem28 november 2011 om 15:55
Hoi
Al enige tijd ben ik elke dag heel erg misselijk. Het wil maar niet over gaan. Daarbij ben ik ook steeds duizelig en ben ik moe. IK ben ook steeds koud en ik begin af te vallen.
Weet iemand wat dit kan zijn?
Alvast bedankt!
Groetjes
17 reactiesReagerennj28 december 2011 om 17:54Gewoon een griepje, komt wel goed 😉
ReagerenMars28 december 2011 om 19:10Hoi, ik hoop dat je inmiddels bent opgeknapt en misschien ben je toch naar de huisarts gegaan? Wat heeft hij gezegd dat het was? Wat heb je moeten doen of laten? Horen we nog van je?
Groetjes, Mars.
ReagerenF9 mei 2012 om 16:41Heey wist je wat dit is? Ik heb precies het zelfde
Ik ben inmiddels ook al veel afgevallenIk heb ook al een hele tijd darm problemen daar word
Ik volgende week op onderzocht. Ik heb ook veel steken
In mijn borst/ ribbenkast maar weet niet of dat dus door m’n maag/ darmen komt
Aangezien m’n arts vertelde dat dat daar door kan komenIk hoop dat je weet wat het was/ is en dat je dat kunt mededelen
Ik ben inmiddels elke dag zo zwak als een rietje en val veel af dus ook niet
Veel aan voor m’n kindjes.Gr. F (20jr)
ReagerenAnoniem12 mei 2012 om 15:16Nou het was geen griepje, wat het wel is is nog steeds de vraag, zit er nog steeds mee. Val niet meer af, dat moet ook niet want dan blijft er niet veel over. Wel nog steeds elke dag misselijk, moe en duizelig.
Al bij verschillende artsen geweest maar ze weten het niet. Het is ook niet psychisch, waar velen het snel op schuiven.Gr anoniem
ReagerenLin5 juni 2012 om 13:44HAllo Anoniem, Ik ben ook vaak misselijk ( al jaren speelt dit) en moe. Daarnaast val ik ook snel af waardoor ik door vele als mager wordt bestempeld. Na vele onderzoeken bleek het bij mij grotendeels te liggen aan een te snel werkende schildklier( ziekte van Graves)
ReagerenAnoniem15 juni 2012 om 16:09Lees meer vragen en antwoorden over misselijk:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Misselijk&sa=zoekenAnoniem21 juli 2012 om 14:20Vitamine B12 tekort?
Reagerenchristel18 september 2012 om 11:03Heb je er nog steeds last van?
De kans dat je allergisch bent voor bepaalt voedsel is groot (dat kan opeens opsteken) Ik ben ook al een lange tijd erg veel misselijk en veel moe. Ze hebben mijn maag onderzocht maar er was niks te zien. Ik ga me nu laten testen op allergieën.Heb je last van huid uitslag of eczeem? Dat bevestigd een allergie.
Heel veel sterkte
Reagerennina10 november 2012 om 13:51heey, ik heb hier ook last van. Bij mij is al bloed onderzoek gedaan en daar kwam niks uit. Verder is er ook ontlastings onderzoek gedaan en daar kwam ook niks uit. Hebben jullie ook pijn als je op je maag drukt? En ja misschien is het een allergie want als ik melk drinkt wordt in nog misselijker.
Reageren
Veel sterkte iedereen.lina18 november 2012 om 16:18ik heb het ook.. ik was paar dagen geleden kei misselijk geworden na het dirnken van (home made) warme chocomelk. Vanmorgen heb ik brinta (op basis van melk) gegeten en werd daarna weer misselijk. Betekent dat dan dat ik allergie heb voor melk? (of lactose)
ReagerenCor29 november 2012 om 23:03Ik heb dezelfde symptomen. Vreselijk moe, erg misselijk, nog niet overgegeven, maar de hele week misselijk, soms hartkloppingen, ook al een paar kilo afgevallen zonder dat daar reden voor was. Eergisteren bij de dokter geweest, hart, longen en bloeddruk waren goed, vandaag bloed geprikt, de dokter laat ook onderzoeken op de schildklier en op vitaminetekort, hoewel ik daar niet in geloof, ik slik regelmatig vitamines bij, of mijn lichaam moet die niet opnemen. Ik haal me al allerlei gekke ziektes als kanker in mijn hoofd en maak mijzelf helemaal gek, ik slaap dan ook nog slecht. Een allergie zou misschien ook kunnen, ik heb al maanden last van plekjes die met een zalf wel verdwijnen, maar toch steeds weer terugkomen. Mijn spieren doen ook vreemd en trekken de hele tijd samen, je voelt ze bewegen.
ReagerenLana30 november 2012 om 12:31Raadpleeg eens een klassiek homeopaat
Reagerenmargriet13 maart 2013 om 17:37Heel herkenbaar. Loop er al vanaf november mee rond.
Reageren
Bloedonderzoek wees niks uit. Van alles geprobeerd maar helpt niet veel. Mijn huisarts wilde me iei niet laten testen op gluten-allergie kreeg ‘stempel’ PDS. Movicolon geeft wel wat verlichting maar neemt de misselijkheid en duizeligheid niet weg. Sport normaal veel maar mijn spieren zijn zo stram en gevoelig dat ik dat nu veel minder intensief doe.
Maar kan morgen gelukkig een doorverwijzing ophalen. Word gek van de vermoeidheid en duizeligheid. En net even iets kruidiger gegeten en gelijk misselijk :-sBrigitte8 april 2013 om 18:27Hallo, hier heb ik ook elke dag last van. Een jaar of 2 geleden werd ik het zat, ik heb bloed laten prikken en ik had de Ziekte van Pfeiffer inmiddels ben ik 2 jaar verder en ben ik nog steeds elke dag misselijk en moe waardoor mijn school eronder lijdt.
Reageren