- Draad21 oktober 2012 om 21:07
Ik ben 3 wekend geleden 18 jaar geworden. Dit betekent dat ik volgend jaar naar de hoge school,… kan.
Ik zie er echter hard tegenop, omdat ik me al zo’n dik jaar elke dag op plotse moment duizelig voel.Als ik stilzit en niks doe, heb ik er amper last van, miss ook omdat ik dan niet moet denken,…
Natuurlijk zit ik niet stil en wil ik dat zo houden, al begin ik echt wel op te raken, doordat ik me zo slecht voel. Elke dag ervaar ik opnieuw dat het mij overmeesterd. Ik zweet, krijg het ineens kou, kan amper opletten, onthoud niks van de lessen, mijn wangen verkrampen, ben er totaal niet meer bij, zeg niet veel tegen mensen terwijl ik normaal net héél veel zeg, soms krijg ik een droge mond, een beklemt ademgevoel, ontzettend veel honger;
Ik ben ongeveer 1,86 en weeg ongeveer 70kg, dus dik ben ik niet; toch eet ik ontzettend veel; maar echt héél veel, ik begin met +-4 boterhammen en eet s’middags 8tot 9 boterhammen, en als het school om 4u gedaan is heb ik nog steeds een super groot hongergevoel.
Ik heb dit elke dag, behalve als ik een hele dag niks doe; dus een dagje voor de tv hang ofzo, ben ook best sportief,,
Ik ben natuurlijk al naar de dokter geweest de mijn bloed 2keer heeft genomen en het was 2x goed. Hij verwees me door naar de neuroloog die mij vervolgens doorverwees naar de kinesist voor ademhalingsoefeningen voor hyperventilatie. Ik denk echter dat er iets anders mis is, al wil ik zeker hyperventilatie niet uitsluiten, eigenlijk wil ik niets uitsluiten, ik wil gewoon dat ik me terug goed voel. Ik zal laten weten hoe het ging met de kinesist en of het hielp. (:
Waarom ik denk dat het iets anders is; is omdat ik héél veel eet. Na eten mindert het mééstal wel, vooral met warm eten;, dus niet zo hard met boterhammen heb ik het gevoel. Ook vermindert mijn duizeligheid (–> dat ervaren word als er niet bij zijn en soms plotse stoten alsof mijn hersenen omhoog vliegen) soms hard na het eten van een lolly, waarvan ik dacht dat het misschien iets te maken had met mijn bloedsuikerspiegel.Ik zou nog veel kunnen opschrijven, maar laat het hier maar bij. Ik hoop dat iemand weet in welke richting ik moet gaan zoeken, omdat ik ’t gewoonweg niet meer wil.
Als je nog iets wilt weten, vraag maar.23 reactiesReagerenDraad21 oktober 2012 om 21:10Ik zie net dat ik plotse vermoeidheid heb geschreven, daarmee bedoel ik dus het plots in lichte mate opkomt maar wel geleidelijk groter word naarmate het einde van de dag
ReagerenDraad21 oktober 2012 om 21:14Oh nog iets, ik ervaar ook soms een druk op mijn maag, dat wel lijkt alsof ik moet kotsen, maar nog nooit heb ik dat moeten doen, dit is ook niet altijd aanwezig.
ReagerenAnoniem22 oktober 2012 om 11:54Schildklier gecontroleerd?
ReagerenJeroen22 oktober 2012 om 19:51Ja, mijn tsh is 2,24 als het dit is wat je bedoeld.
ReagerenDraad-22 oktober 2012 om 20:00Weet niet of het er iets mee te maken heeft;
Reageren
Heb 4maanden geleden op een rustige zaterdag thuis ineens een aanval gehad, ik kreeg het ineens koud, ik ging dus in zetel liggen, maar ik bleef bibberen en zo schokken maken met armen van kou of zenuwachtig zijn.
Het ging niet over en begon super snel te ademen, maar echt super snel en voelde precies alsof ik dood ging gaan,
Direct naar de dokter van wacht gegaan, die zei dat ik aan het hyperventileren was. Echter vroeger nooit last van gehad.
Kan ook zijn dat dit er helemaal buiten staat, omdat ik het maar 1x heb gehad (:Anoniem23 oktober 2012 om 12:57Op Pfeiffer getest?
Reagerendraad-23 oktober 2012 om 15:28Ik denk niet dat het pfeiffer is, omdat dat een virale infectie is en het denk ik meestal in het bloed zichtbaar zou moeten zijn, ook heb ik geen verminderde eetlust of uitslag.
Misschien dat het iets te maken zou kunnen hebben met reisziekte, omdat ik merk dat ik er veel meer last van heb dan vroeger.
Morgen ga ik is voordat ik naar school ga een pilletje tegen reisziekte nemen en kijken of het betert. Ik laat jullie wel iets weten.Suggesties altijd welkom.
ReagerenLola24 oktober 2012 om 13:41Ik herken je klachten wel en ook dat vele eten en steeds honger houden en niet specifiek veel aankomen en vooral moe zijn. Ik bleek een lintworm te hebben.
Lola
Reagerendraad-24 oktober 2012 om 20:58Hej Lola dankje voor je reactie.
Reageren
Welke symptomen heb je dan nog? En bestaat er een simpele manier om vast te stellen dat je een lintworm hebt?Lola25 oktober 2012 om 07:28Hoi, sorry maar is een beetje vies verhaal. Bij mij is ‘ie er op een gegeven moment vanzelf uitgekomen tijdens ontlasten, een stukje. Ik was nog maar 11 en voelde iets tussen mijn billen. Schrok me helemaal rot. Heb de rest er zelf uitgetrokken (ieieieieuuwww als ik er aan terugdenk) en door het toilet gespoeld. het enge ding was ruim 15cm maar gelukkig intact. Ik heb het telefonisch aan de huisarts moeten vertellen van mijn moeder en hij constateerde lintworm. Mijn klachten namen daarna drastisch af en nadien ook nooit meer gehad, maar dat wil niet zeggen dat jij ook persé een worm hebt. Het is maar een suggestie. Waarschijnlijk had ik ‘m omdat ik als meisje ontzettend veel nagels beet. Natuurlijk nooit meer gedaan daarna!
Reagerendraad-25 oktober 2012 om 18:17Amai, wat een *verhaal*. Welke symptomen had jij dan allemaal?
Heb vandaag eens mijn ontlasting bekeken omdat ik las op het internet dat het eitjes legde erin. Er waren wel allemaal witte kleine dingens in mijn ontlasting, maar denk dat dit granen zijn; maar niet zeker…
Was vandaag weer super misselijk, precies na het moment dat ik mijn boterhammen opat. Ook als ik effe 20 minuten ga slapen voel ik me soms herboren.
ReagerenLaura3 november 2012 om 20:54Jou klachten lijken/leken erg op die van mij. Toen ik 11 was had ik een te traag werkende schildklier. Eigenlijk al veel langer maar de artsen namen het niet serieus. Ik moest naar de kinderpsychologie en mijn moeder was overbezorgd. Mijn moeder heeft toen zelf contact opgenomen met het ziekenhuis in Amsterdam en daar kon ik een paar weken later terecht. Ik moest bloed laten prikken en een uur later weer terug komen. Wat bleek mijn schilder werkte niet goed. Medicijnen gekregen en ik voelde mezelf gewoon opknappen in die dagen erna. Als ik de artsen hier had moeten geloven was ik nog steeds zo moe… Lusteloos. Kon eten wat ik wou kwam niks aan. Altijd koud. En dan plotseling weer zweten. Kon mij niet concentreren vooral aan het einde van de middag. En nog veel meer klachten…
ReagerenAnoniem4 november 2012 om 11:48Parasiet?
ReagerenAnoniem14 november 2012 om 11:49Lees ook:
Parasiet Dientamoebe Fragilis
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/Maag-darmen/59005-Parasiet-Dientamoebe-fragilis.html