Zoeken Vraag het forum

Moe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Beu

Hallo
    Basofielen 8 20-100
    Trombocyten 134. 149-319
    Heeft dit iets met vermoeidheid te maken
    Mvg

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

die waarden zeggen zo niets over een vermoeidheid.. dan zou naar andere waarden gekeken moeten worden.

Reageren
    Catootje

Vermoeidheid kan te maken hebben met voedingspatroon, candida, tekorten aan diverse voedingsstoffen enz. Bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten.  Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen  op bloedniveau. soms kan je ook wat onder de leden hebben. Naast de medische weg misschien advies vragen op natuurgeneeskundig gebied.

Reageren
    Beu

Natuurdeskundige dokter verplicht op 4 maanden te stoppen dokter Jan Duchateau ik ken geen andere nu ik heb nog een vraag ik ben al 2 maanden diarree  ik heb nu imutis gebruikt 20 pillen minder gas in mijn buik maar nog diarree kan het met darmkanker te maken ? Hiv of soa is het niet .

Reageren
    Catootje

Diarree kan met van alles te maken hebben; voedingspatroon, candida, ongezonde darmflora, tekorten aan bepaalde voedingsstoffen enz. Zou je moeten laten uitzoeken. Gewone artsen kunnen daar niet altijd wat mee. Voor een goede alternatieve genezer goed zoeken. Medicijnen doen niks aan de oorzaken.

Reageren
    Beu

Ik ben van Limburg België dokter Duchateau mag zijn job effe niet uitoefenen zijn er andere ik ken geen andere.

Reageren
Reageer op: Moe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.