- Beu25 juni 2018 om 17:27
Hallo
Basofielen 8 20-100
Trombocyten 134. 149-319
Heeft dit iets met vermoeidheid te maken
Mvg5 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 19:01die waarden zeggen zo niets over een vermoeidheid.. dan zou naar andere waarden gekeken moeten worden.
ReagerenCatootje29 juni 2018 om 07:47Vermoeidheid kan te maken hebben met voedingspatroon, candida, tekorten aan diverse voedingsstoffen enz. Bloedonderzoek zegt niet zo heel veel over tekorten. Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen op bloedniveau. soms kan je ook wat onder de leden hebben. Naast de medische weg misschien advies vragen op natuurgeneeskundig gebied.
ReagerenBeu9 juli 2018 om 21:27Natuurdeskundige dokter verplicht op 4 maanden te stoppen dokter Jan Duchateau ik ken geen andere nu ik heb nog een vraag ik ben al 2 maanden diarree ik heb nu imutis gebruikt 20 pillen minder gas in mijn buik maar nog diarree kan het met darmkanker te maken ? Hiv of soa is het niet .
ReagerenCatootje9 juli 2018 om 22:03Diarree kan met van alles te maken hebben; voedingspatroon, candida, ongezonde darmflora, tekorten aan bepaalde voedingsstoffen enz. Zou je moeten laten uitzoeken. Gewone artsen kunnen daar niet altijd wat mee. Voor een goede alternatieve genezer goed zoeken. Medicijnen doen niks aan de oorzaken.
ReagerenBeu9 juli 2018 om 23:00Ik ben van Limburg België dokter Duchateau mag zijn job effe niet uitoefenen zijn er andere ik ken geen andere.
Reageren