Zoeken Vraag het forum

Moe

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo ik ben opeens heel moe het begon ongeveer een uur geleden dat ik ontzettend moe werd ik ging even en ik wou naar buiten wandelen maar ik kwam niet ver het leek of me hart rare slagen maakte waar door ik bang werd en weer naar huis ben gegaan bloeddruk gemeten is goed hartslag rond de 80 -90 me hoofd voelt wel soort van zwaar aan en me lichaam heel zwak ? Wat kan dit zijn ben bang

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Vermoeidheid is het meest voor de hand liggende

Reageren
    anoniem

Ik heb vandaag rare klachten erbij zoals een raar gevoel aan me kaken  pijn aan me linkerarm en snellere hartslag heb de huisarts gebeld donderdag heb ik een afspraak. Kan het iets met het hart te maken hebben? Of is het hyperventileren?

Reageren
    John (moderator)

Ben je bekend met hyperventilatie? De huisarts gaat daar in ieder geval vanuit, want anders had je meteen naar de praktijk moeten komen
    Doe eens de test op:
    https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    anoniem

Ik heb niet alles aangeven heb alleen gezegd dat ik ontzettend moe ben en wou nog wat vragen over medicijnen die ik gebruik vandaar dat ik donderdag gebeld word omdat er geen plek is deze week. Maar antwoord op je vraag ja ik ben bekend met hyperventilatie ik heb ook tintelingen in me gezicht me oog voel me ook soort van angstig zou ik weer de huisarts bellen alles erbij vermelden?

Reageren
    anoniem

Ik herken wel paar dingen zoals tintelingen en een leeggevoel maag maar die pijn aan me linkerarm en kaak maakt mij bang heb ook kouden voeten en handen

Reageren
    anoniem

Heb net me bloeddruk gemeten 130/99 hartslag 91

Reageren
    John (moderator)

Dat begrijp ik nou niet zo goed. Je hebt klachten en maakt je zorgen of het van je hart komt. Belt vervolgens met de huisarts en zegt dan alleen maar dat je moe bent en de rest van de klachten waar je je dus zorgen over maakt en hier vragen over stelt niet…..
    Het lijken in ieder geval angst en hyperventilatieklachten…

Reageren
    anoniem

Omdat ik die klachten nog niet had toen ik de huisarts belde vandaar dat ik dat niet heb bij vermeld

Reageren
    anoniem

En een verhoogde bloeddruk kan ook komen door hyperventilatie?

Reageren
    John (moderator)

aha…..

Reageren
    John (moderator)

Er is niks mis met je bloeddruk. Dat de onderdruk iets hoger is komt ook door angst stress en spanning

Reageren
    anoniem

Bedankt Tandor ik heb toch de huisartspraktijk gebeld en volgens de assistent moest ik even kijken hoe het gaat en het kan idd een hyperventilatie aanval zijn geweest.

En de rare gevoel in me kaak voel ik nog steeds maar het doet nu ook pijn maar het lijkt erop dat het door me verstandkies komt net tijdens het tanden poetsen voelde ik dat me tand heel gevoelig is en pijnlijk dan neem is aan dat je daar door het gevoel hebt dat je kaken pijn doen?

Reageren
    John (moderator)

dat zou heel goed kunnen

Reageren
Reageer op: Moe
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.