Home / Vrouwenzorg / Huid voor vagina
Hoi ik had een vraagje, ik heb veel rondgekeken op internet maar kon er niet goed iets over vinden. Wel wat vergelijkbare dingen, maar nu wilde ik toch nog zelf een keer vragen erover. Weet iemand misschien wat dit is en/of waar dot door komt ? Ik heb het eerst nooit gehad. Het lijkt wel of het gewoon "dicht" is. Ik moet mijn vagina echt open spreiden zeg maar voordat ik gewoon een gat zie.
Ik kan eerkijk gezegd niets raars, vreemds of ongewoons zien.
Voor zover ik dat kan zien is alles normaal hoor.
Dat is toch heel normaal. Je vagina hoort niet altijd "open" te staan. Dat zou niet goed zijn.
Zoals ik schreef: ik kan niets vreemds zien.
Ik durf er bijna niet over te beginnen, maar doe het toch maar....... Misschien helpt het.
De eerdere keren dat je keek en dit niet zo zag; was je toen misschien wat opgewonden?
Daar gaat het ook een beetje open van staan in mijn beleving.
Nu kijk je natuurlijk met een medisch oog ernaar en ben je dat niet.
Als ik te ver ga moet je het maar zeggen hoor, maar wat nu als je kijkt en je probeert jezelf "in de stemming te krijgen" zegmaar; gaat het dan wel weer zoals je eerder hebt gezien?
De keren dat ik er naar keek en het er niet zo uitzag is denk ik een jaar geleden. Ik ben er pas echt op gaan letten na dat ik voor de eerste keer seks heb gehad, en heb het gevoel dat het er nu anders uit ziet. En je gaat niet te ver hoor haha !
Tja, sorry; ik had er misschien gelijk bij moeten vertellen dat ik een man ben, dan ervaar je dat misschien anders. Ik heb geen bijbedoelingen hoor en reageer her en der over het forum.
Ik weet niet beter dan wat Tandor zegt; het hoort niet open te staat (infecties enz.)
Als ik het vergelijk met mijn vrouw, (is dat natuurlijk altijd seksueel) en is het wel open, maar naarmate zij meer opgewonden is, gaat dat ook verder.
Dus vandaar mijn vraag; was het toen seksueel dat je keek? Nu maak je je zorgen en kijk je anders, niet seksueel in ieder geval en lijkt het mij wel in orde.
Het is natuurlijk een erg vreemd voorstel, komende van een man, om dan te zeggen dat je "in die stemming moet komen" om te zien wat er gebeurt. Maar ik denk dat het helemaal niet zo gek is, vandaar dat ik het toch maar zei.
Dat begrijp ik. Ik ben zelf namelijk nog erg jong en weet er nog niet alles van af, begon mij gewoon zorgen te maken omdat ik seks gehad heb, en de gedachten had dat het er anders uitzag dan eerst. Misschien heb ik er gewoon te erg op gelet doordat ik mij druk maakte. In ieder geval bedankt voor de reactie !!! Gr
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!