Zoeken Vraag het forum

Sneetje en heel veel pijn bij het plassen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Afgelopen vrijdag op zaterdag nacht heb ik met mijn vriend bijna de hele nacht door seks gehad. Veel standjes uitgeprobeerd en het ging er best heftig aan toe. Op een gegeven moment deed het ook zeer. Maar niet zo heftig dat ik dacht dat ik er nu mee moest stoppen.. en heb nog niet zo lang wat met hem dus nog doorgegaan..

Ik heb verder ook niet elke keer goed uitgeplast. De volgende ochtend met douchen had ik licht last daarbeneden zegmaar. Vond dat niet gek na de afgelopen nacht en maakte me er ook geen zorgen om. De rest van de dag samen wezen shoppen en ergens naar de wc gegaan op gegeven moment maar daar was geen toiletpapier.. ik moest best nodig dus ik dacht dat maakt niet uit voor een keertje.

Nou de volgende dag toen ik naar de wc ging deed dat zoooooveel pijn. Het brand heel erg daar beneden als ik plas. Ik heb zoiets nog nooit gehad en dacht in eerste instantie aan een blaasontsteking. Ik ben gaan douchen en heb het daar beneden afgespoeld met lauw water wat ook zeer deed. Ik schrok er best van. De pijn is in de loop van de dag niet minder geworden. Savonds weer gaan douchen en het afgespoeld met water en heb toen gekeken of er wat geks te zien was. Toen zag ik zegmaar aan de binnenkant van m’n schaamlip een soort sneetje/scheurtje. Het bloedt niet en is verder ook niet opgezwollen of iets heel geks aan te zien.

In principe doet het als ik geen gekke beweging maak of er aan zit geen pijn. Het jeukt ook totaal niet en ik heb geen gekke of hele andere afscheiding. Alleen als ik ga plassen doet het super veel pijn, en afspoelen met water ook maar iets minder.

Ik maak me er wel zorgen om. Heb nu een dag last. Kan de hevige pijn inderdaad door het sneetje komen of is dit een blaasontsteking? (Heb ik allebei nog nooit gehad)

En wat kan ik nu het beste doen? Ben al zonder ondergoed gaan slapen wat ik al las. En moet ik me hier erge zorgen om maken of zijn dit normale verschijnselen bij als je een sneetje hebt en duurt het even voordat het overgaat? En hoe lang duurt zoiets meestal?

Ik wil het liefst niet naar de dokter want ik vind het heel gênant ): ):

Weten jullie wat ik het beste kan doen?

Groetjes,
    Anoniem

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Niet zo raar dat er wondjes ontstaan als je zo tekeer gaat.
    Om infecties te voorkomen, zou het verstandig zijn om toch een naar de huisarts te gaan. Die kan er een antibacteriële zalf voor voorschrijven.
    Als je dat niet wilt, kun je er zinkzalf/sudocreme voor geruiken.
    Let wel op dat er geen infectie/ontsteking ontstaat. Als dat wel zo is ga dan in ieder geval naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je reactie! Dan ga ik eerst zinkzalf proberen. Is dat erg als dat perongelijk in m’n vagina komt? Aangezien de snee zegmaar bij de ingang zit.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan geen kwaad. De zalf sowieso maar dun aanbrengen. En natuurlijk even geen seks. ..

Reageren
    Anoniem

Bedankt. Ik heb nog zinkzalf van Zwitsal staan en ga die nu gebruiken. En dat zeker even niet inderdaad. Heb hier wel van geleerd. Plassen is echt een hel, zo erg brand het.

Reageren
    Anoniem

De pijn bij het plassen is gelukkig een heel stuk minder geworden.

Alleen nu doet gewoon bewegen zoals lopen en gaan zitten wel veel pijn. Het brand of steekt dan erg. Dit zou kunnen komen omdat ik gisteren een strakke broek aan had (want die heb ik alleen maar), en dat deed toen al echt heel veel zeer. Toen ik begin van de middag thuis kwam meteen een joggingbroek aan gedaan en ben even een paar uur gaan liggen. Maar lopen doet nu gewoon pijn ook al heb ik bij wijze van spreken niks aan. Kan ik hiervoor eventueel een pijnstiller slikken? Ik moet morgen erg veel lopen, of is het verstandiger om dat vele lopen te vermijden?

Pff ik hoop dat ik er snel van af ben.

Reageren
    John (moderator)

Je zou paracetamol kunnen nemen.
    Omdat je er toch nog zoveel last van blijft houden, zou het beter zijn om naar de huisarts te gaan. Je loopt nu toch wel het risico op een infectie

Reageren
Reageer op: Sneetje en heel veel pijn bij het plassen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.