Zoeken Vraag het forum

Pijn bij het plassen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • bibi22

Hoi,

Ik heb een vriend en we hebben een aantal keer seks gehad. We doen het altijd met condoom maar orale seks en droogneuken eigenlijk niet.

Sinds een aantal dagen ervaar ik na het plassen en hele erge steek. Ook was er wat bloed zichtbaar bij het afvegen. Ik heb een brandend gevoel en het gevoel dat ik de hele tijd moet plassen.

Mijn vriend zegt dat hij geen soa kan hebben, maar toch maak ik me hier een beetje zorgen over.

Ik weet niet goed wat het is en wat ik moet doen. Ik ga liever niet naar de huisarts… Ik hoop dat jullie me kunnen helpen of tips kunnen geven.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er toch verstandig aan doet om naar de huisarts te gaan. Je zou een urineweginfectie kunnen hebben. Laat dus in ieder geval je urine onderzoeken en toch ook maar een soa test doen

Reageren
Reageer op: Pijn bij het plassen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.