- Lies1920 mei 2017 om 07:35
Hallo,
Twee maanden geleden heb ik een behoorlijke blaasontsteking gehad. Ik heb daarvoor twee antibioticakuren gehad en sindsdien is mijn hele lichaam uit balans.
Ik behoud het branderige en vooral pijnlijke gevoel bij het plassen. Echter is dit alleen bij uitplassen en bevindt de pijn zich bij mijn vagina. Vervolgens blijft die pijn aanhouden waardoor ik een constante aandrang heb om te plassen. Een blaasontsteking is het niet, want ik heb gisteren nog urine ingeleverd en een week geleden is er een kweekje in het ziekenhuis gedaan waar ook niets uit kwam.
Daarnaast ervaar ik al een tijdje pijn bij de seks. Dit is alleen als mijn vriend net naar binnen gaat. Daarna trekt de pijn langzaam weg. Achteraf kan het wel weer erg gevoelig zijn.
Verder heb ik een constante druk op mn buik en een opgeblazen gevoel de hele dag door en heb ik constant last van obstipatie of diarree.
Mijn laatste menstruatie verliep ook ongewoon. Ik kreeg een doorbraakbloeding bij mijn tweede strip van de pil en besloot daarom te stoppen. Vervolgens wilde mijn menstruatie niet komen met een migraine aanval tot gevolg. Toen ik eenmaal mijn menstruatie kreeg was het 1.5 dag heftig en daarna stopte het een halve dag. De dagen daarna had ik alleen wat oud bloed. De huisarts denkt dat dit nog het gevolg is van de antibiotica.
Kan iemand mij helpen? De pijn is moeilijk te verdragen en door de andere klachten maak ik mij een beetje zorgen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 mei 2017 om 10:27Je zou heel goed een schimmelinfectie kunnen hebben. Dat kan zeker een gevolg van de antibiotica zijn
Reageren