- Anoniem10 juli 2016 om 10:33
Hallo ik heb sinds kort een schokkende trillende pijn onder me buik precies bij m’n baarmoeder all 1 week last van net als een ooglid die trilt dat gevoel heb ik telkens in me buik elke seconde mijn clitoris is ook helemaal opgezwollen en dik gevoelig mijn vagina van binnen ook extreem gevoelig , mijn laatste menstruatie van 30 juni tm 6 juli was anders dan normaal ik bloede meer bruin bloed uit en heel weinig dan normaal , normaalijks bloed ik als een rund met heel veel pijn, dit keer geen pijn en heel weinig bloed elke dag een drupje maar en bruin zwart achtig en me buik voelt zwak aan druk onder in me baarmoeder soms stekende pijn hoge korts warm aanvoelen maar het toch koud hebben, heb 3 dagen terug ook staan overgeven soort bruin rood achtig spull m’n vriend dacht eerst dat het bloed kon zijn maar dat is raar…, ik weet niet als ik me zorgen moet maken of dat ik na de huisarts moet , zou wel heel graag willen weten wat dit kan zijn hoop geholpen te kunnen worden groetjes !!!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
10 juli 2016 om 10:40Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Ik denk wel dat het goed is om met de klachten naar de huisarts te gaan
Reageren