- Anoniem13 juli 2016 om 12:28
Hallo ik heb vorige week urine test laten doen voor blaasontsteking nog niks van gehoord we zijn. Nu 4 weken verder en ik heb er nog steeds hele erge last van zware druk bij me baarmoeder heletijd het gevoel dat ik moet plassen maar lukt soms niet en gevoelige pijn bij m’n clit en ik kan de pijn echt niet meer verdragen ik heb het wel ooit is onveilig gedaan met me vriend maar dat is 1 jaar terug hij had geen soa en ik ook niet was m’n eerste keer onveilig. En heb verder ook geen problemen gehad of klachten en ook nooit getest tot paar weken heb ik hele erge last van mijn baarmoeder zoals ik all zei kan ik de pijn echt niet meer verdragen dat druk bij m’n urine en m’n baarmoeder dat ik telkens na de wc moet gaan dat gevoel , kan ik misschien hier wat tegen doen ? Dat de pijn wat verminderd word zou graag geholpen kunnen worden !!! Groetjes
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 juli 2016 om 14:59Bel eens met je huisarts of ze de uitslag van het urineonderzoek al binnen hebben en maak gelijk een afspraak voor de aanhoudende klachten
Reageren