Zoeken Vraag het forum

pijn aan baarmoeder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meidje

Ik heb sinds 4 dagen een ongelooflijke pijn aan mijn baarmoeder. S’ochtends tot s’avonds is het net als hevige ongesteld pijn. Wanneer ik in me bed lig dan lijkt het of er wat in mijn baarmoeder zit ik voel zo een zwaarte. Ik gebruik de pil om mijn ongesteldheid uit te stellen, maar er is weleens gebeurd dat ik het ben vergeten en ik was de 2 dag van mijn ongesteldheid begonnen waardoor ik ook niet beschermd was. Drukken op mijn baarmoeder is ook heel erg pijnlijk ik kan er bijna niet van slapen. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn ..??

18 reacties
    Reageren
    brenda A

4 dagen erge pijn? dit lijkt me niet iets waar je mee door moet lopen, ga even naar de huisarts.
    kan een ontsteking zijn, een zwangerschap, een blaasontsteking, kortom even vragen wat het is.
    beterschap Brenda

Reageren
    Meidje

Ik moet wel veel vaker plassen dan eerst maar zeker niet branderig ofzo. Het is gewoon dat mijn blaas nu sneller vol zit en ik me als een gek aan het leeg plassen ben. Ik voel me ook veel zieker, duizelig misselijkheid is net begonnen heel slap. Even naar de supermarkt ging met veel moeite. Ik was bang dat ik zou flauw vallen.

Reageren
    Anoniem

Alle kenmerken van PID (pelvic inflammatory disease), naar het spreekuur van de huisarts morgen, en neem een potje ochtend urine mee

Reageren
    Anoniem

Pelvic inflammatory disease (PID) is de verzamelnaam voor ontstekingen in het kleine bekken van de vrouw in de meerderheid van de gevallen als gevolg van een SOA. Het kan zich verspreiden vanuit de vagina en de baarmoederhals, de baamoeder, de eierstokken en de overige weefsels in het kleine bekken.

Het meest opvallende symtpoom van PID is sinds kort pijn in de buik.

Reageren
    brenda A

ben je al naar de dokter geweest?
    als je je zo naar voelt had je ook nog de doktersdienst kunnen bellen hoor.
    wees zuinig op jezelf!
    het beste, Brenda

Reageren
    meidje

vannacht heb ik helemaal niet kunnen slapen de pijn was heel erg. Ik ga vanmiddag naar de dokter ik maak me heel erg zorgen over wat het kan zijn. Ik ben wel benieuwd mocht het pid zijn hoe ik eraan ben gekomen. Ik heb geen sexueel contact gehad. Het lijkt echt of er iets in me baarmoeder zit die het op de rug liggen onmogelijk maakt.

Reageren
    meidje

Ik ben doorverwezen naar spoedeisend hulp voor een echo om te kijken of er een ontsteking is. Ik ben echt doodsbang voor iets heel erg 🙁

Reageren
    brenda A

waarschijnlijk was je al bang, vandaar dat je te lang met klachten doorloopt.
    hoe laat is de echo?
    misschien valt het mee en krijg je een antibiotica kuur.
    sterkte, laat je nog iets weten?
    Brenda

Reageren
    meidje

nou ik heb gelukkig helemaal niks aan mijn baarmoeder. Ik was erg opgelucht. Ze denken dat het aan de darmen ligt dus ik moet morgen weer bloedprikken en urine test doen voor controlle.

Reageren
    Simon

Hoe kwam je aan de kennis dat het de baarmoeder was, in je eerste bericht? Heb je symptomen die passen bij een darmprobleem? Wanneer heb je voor het laatst ontlasting gehad? Zit er bloed of slijm bij, of heb je misschien diarree of is de ontlasting juist erg hard en in keutels die moeilijk komen en pijnlijk zijn?

Reageren
    meidje

het begon met menstruatie pijnen en werdt erger. Ik heb prikkelbaredarm en heel veel last van me darmen. Ik ben vandaag weer gegaan voor controlle en als de pijn rechts onder erger word en ik heb koorts moest ik terug gaan want het is dan mijn blindedarm. Ik weet het ook allemaal niet meer hoor

Reageren
    Jermaine

Lastig hoor. Tja, het is ook niet eenvoudig een eenduidige diagnose te stellen bij klachten van de buik. Nou ja, houd je aan het advies, en hopen dat het allemaal meevalt en gewoon weer PDS is geweest.

Reageren
    Anoniem

Hoi,
    Wellicht vleesboom in je baarmoeder? Ik heb hier ook last van en wat denk je na echo was er een vleesboom ontdekt un mijn baarmoeder. Ik zou zeggen ga naar je huisarts en laat een echo maken. Succes!

Reageren
    kimberly

Hallo, ik heb al 2 dagen super last van hoofdpijn me rug en baarmoeder ik kan er byna niet meer van slapen of lopen zo erg pijn doet het.. ik weet het niet meer

Reageren
Reageer op: pijn aan baarmoeder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.