Wat kan dit zijn? Vleesboom?

Beste forummers,

Al sinds ik seksueel actief ben, heb ik altijd pijn gedurende de penetratie. Wanneer ik goed opgewonden ben, is de pijn minder maar ik heb altijd een ontzettend naar, drukkend gevoel (alsof het van m'n blaas af komt). Ik dacht eigenlijk altijd dat het kwam omdat ik niet ontspannen genoeg was maar sinds gister voel ik iets anders daar beneden. Als ik met mijn vinger naar binnen ga, voel ik op een gegeven moment een soort van vlezig zacht iets. Ik kan met mijn vinger erboven langs en eronder (twee wegen).
    Ik heb geen pijn in mijn buik, bloedingen of andere klachten.

Heeft iemand een idee of dit een vleesboom is of wat anders kan zijn?
    Ik ben van plan morgen naar de huisarts te gaan, maar wilde vast wat opties horen.

Reageren

Hoe oud ben je?
    Hoe lang ben je al seksueel actief?

Wat je voelt zal de baarmoederhals zijn. Die hoort daar te zitten..
    Vleesbomen (poliepen) zitten doorgaans in de baarmoeder. Die kun je dus van buiten niet voelen. Die zouden ook andere klachten geven.

Reageren

Ik ben 24 jaar.
    Ben nu vanaf mijn 18e seksueel actief. Heb weinig seks gehad (heb op mijn achttiende een jaar wel vaak seks gehad met dezelfde man, de andere jaren nog slechts drie keer) omdat het penetreren altijd zo vervelend voor me is.

Dank je voor je reactie.
    Zal het de hals zijn? Aangezien ik bij beide wegen (om dat zachte ding) met mijn vinger langs kom (alsof het twee wegen zijn). Ik weet niet hoe lang ik door kan (vinger te kort haha).

Reageren

Ik ga er vanuit, dat het je baarmoederhals is.
    Dat moet echter niet de oorzaak van de klachten zijn. Dus goed dat je naar de huisarts gaat.

Reageren

Ik heb even gegoogled en kwam op een topic van hier uit. Inderdaad,ik denk dat het mijn baarmoederhals is. Gek eigenlijk dat ik dat nooit geweten heb..

Inderdaad, het wordt ook tijd dat ik naar de huisarts ga. Door dit probleem wil ik ook geen relatie, omdat het dan tot seks leidt.
    Bedankt voor je reactie.

Reageren

Het is ook een vervelend probleem dat je hebt. Het zou kunnen dat je hymen (maagdenvlies) nog een beetje in de weg zit. Maar dat is dan iets wat de huisarts wel goed kan zien.

Reageren

Oh ja?
    Eigenlijk hoop ik zelfs dat er iets lichamelijks is (dan wel de onschuldige dingen natuurlijk).
    Word er echt onzeker van.

Verder bloed ik ook snel als iemand met zijn vingers/penis in mij zit. En als ik met mijn eigen vinger in mij wil, kan ik er altijd maar met 1 vinger inkomen (eigenlijk alleen bij de ingang van mijn vagina, verderop is het breder).
    Plus ik heb altijd al een wat gelige/zurige afscheiding.
    En, sinds drie dagen merk ik dat ik genitale wratjes rondom mijn anus heb.

Heb je nog een idee wat het kan zijn? Ja, van die wratjes is het een soa in ieder geval..

Reageren

Er zijn dan 3 opties

Een soa
    Een bacteriële infectie
    of je maagdenvlies dat nog gedeeltelijk in de weg zit.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Wat kan dit zijn? Vleesboom?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe