- Anoniem14 december 2014 om 20:05
Ik heb nu al sinds half juni buikpijn. Vooral aan de onderkant en zijkanten. Ik ben naar de dokter geweest, die zei dat het verstopping was, medicijnen gekregen maar dat hielp niet. Nu heb ik er nog steeds last van en ik heb de laatste paar dagen ook last van donkere afscheiding (vooral heel slijmerig ). Vanmiddag zat er zelfs een beetje bloed bij maar ongesteld ben ik niet want er zit niks aan mijn papiertje als ik afveeg. Ook hoor ik het soms onder in m’n buik borrelen en hoor ik een soort van pufjes.
Ik ging googlen en kwam uit op zwangerschap soms, heb geen seks gehad. Wel dingen gedaan met iemand maar ik weet niet of je daar zwanger van kan worden?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 december 2014 om 20:44[quote]Wel dingen gedaan met iemand maar ik weet niet of je daar zwanger van kan worden?[/quote]Daar kan je zo natuurlijk nooit iemand antwoord op geven al s je er niet bij vermeld welke “dingen” er gedaan zijn.
ReagerenAnoniem15 december 2014 om 07:39tandor, gewoon handwerk. Een vriendin zei dat als er sperma op zijn vinger zat en hij daarna bij mij naar binnen ging er nog een kans kan zijn maar ik weet niet of dat kan
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2014 om 14:19Zo zou je inderdaad zwanger kunnen raken. Maar aangezien je de klachten al van half juni hebt is dat wel zeer onwaarschijnlijk. Je zou dan al 6 maanden zwanger zijn. ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat je dat dan toch wel zou zien. Bovendien zou je dan geen menstruaties meer hebben.
Reageren