- mieks18 juni 2012 om 23:28
Vorige week zondag 10-6 was mijn laatste ongesteldheid. Nu een week later heb ik ineens last van bruin rood bloedverlies. vandaag 19-6 leek het wel alsof het meer was fan voorheen. ik heb zo af en toe wel steken in mijn onderbuik en ong 2 weken voordat ik ongesteld moest worden als steeds last van rommelende darmen..heb ik wel vaker last van maar niet zo erg als toen, beetje een legemaag rommel gevoel maar had geen honger.
Ik ben de laatste tijd soms ook nog wel een duizelig geweest terwijl ik niks anders eet dan wat ik normaal eet. Heb laatste tijd ook wel af en toe last van een opgezwolle buik.. alaof ik teveel gegeten heb of dat er heel veel lucht overdwars zit
Ik vroeg me af of ik evt. zwanger kon zijn.. ookal ben ik net ongesteld geweest
kan iemand mij aub helpen.. kent iemand dit?? ik wil niet meteen naar de dokter gaan voor iets kleins. ( vind mijn dokter namelijk ook niet zo heel super)Ik zit aan de pil. neem die regelmatig en heb onveilige seks met mijn vaste vriend.
Groetjes mieke2 reactiesReagerenesma23 juni 2012 om 06:13het kan vleesbomen zijn
Reagerensaharah15 september 2012 om 18:56hallo ik vroeg me af en was je zwanger-
Reageren