- Amber13 december 2012 om 18:57
Hallo allemaal,
Ik heb normaal een regelmatige menstruatie had het altijd rond de 5e. Toen kwam er een dag dat ik ongeveer 2 weken over tijd was en dat ik het de 20e werd. De maand erna werd ik het op de 18e, dus zou het nu ook ongeveer 18e moeten worden. Alleen heb ik nu al één week te vroeg heel erg pijn aan mijn borsten (krijg ik altijd als ik ongesteld moet worden, normaal 1 weekje eerder en nu al bijna 2) en begon sinds maandag (10-12-12) Ook bruine afscheiding te hebben en dan zat er soms bloed bij en dan als ik het ‘afveegde’ was het soms helemaal weg. Dinsdag had ik nogsteeds af en toe bruine afscheiding en soms een beetje bloed. Woensdag ook, en nu ook. Ik weet niet wat dit is en weet ook niet of ik mij zorgen moet maken aangezien ik best een stress kip ben. Ik heb een vriend en doe aan geslachtsgemeenschap en doe het altijd met condoom, omdat ik niet aan de pil zit. We zijn heel erg netjes hiermee, we kijken altijd of die niet is gelekt etc. en zo wel neem ik de morning after pil voor de zekerheid. Maar moet ik me zorgen maken dat ik dadelijk zwanger ben? En kan ik dat dan nu al testen of pas wanneer ik ongesteld zou moeten worden?
Sorry voor mijn langdradige verhaal, maar ik heb geen idee wat ik moet doen?
Ik ben trouwens 17.Hoop graag op reactie, Amber.
2 reactiesReagerenAmber13 december 2012 om 19:17Heb trouwens ook af en toe het gevoel dat ik ongesteld ga worden, of het is dan niks of ik heb dan heel licht bloed verlies met dat bruine afscheiding dus ..
Ik heb normaal ook pas na dat ik ongesteld ben geweest beetje donkere afscheiding 1/2 dagen en dan is het weg, maar nu heb ik het oppeens vóór dat ik het nog moet worden?Help
ReagerenAmber14 december 2012 om 21:49Weet echt niemand wat dit zou kunnen zijn ..?
Reageren