- Anoniem23 januari 2015 om 15:10
Hallo,
Ik heb een vraag, ik vind het zelf een beetje een complex verhaal, en ik weet niet goed wat ik er mee moet. Ik heb sinds 4 dagen last van kleine steekjes in mijn onderbuik. Ik ben aan de pil, maar ik slik ook antibiotica. Nu is het zo dat ik wel een vriend heb, maar we hebben geen seks. Hij raakt mijn vagina wel eens met zijn penis, maar gaat er niet in. ik heb nu ook al een aantal dagen last van bruine afscheiding. ook een beetje met propjes enzo. Heeft iemand hier verstand van of weet iemand wat het zou kunnen zijn?
P.R.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 januari 2015 om 16:40Wanneer heb je de stopweek.
ReagerenAnoniem23 januari 2015 om 19:14Over iets minder dan 2 weken
ReagerenJohn (moderator)
23 januari 2015 om 20:33Waarschijnlijk is het een tussentijdse bloeding (spotting). De bruine afscheiding is oud bloed dat nog van de vorige onttrekkingsbloeding in de baarmoeder zat en nu naar buiten komt
ReagerenAnoniem2 februari 2015 om 14:41Hallo, ik ben er weer en ik ben niet geheel gerust. Ik ben inmiddels ongesteld geworden, en ook best wel heftig. vandaag is wel zo’n beetje de laatste dag. Ik heb zaterdag de pil weer geslikt. Ik ben nu echt behoorlijk misselijk en gisteren had ik hoofdpijn en was ik duizelig. Mijn borsten zien er gewoon normaal uit en doen geen pijn. Wel heb ik vandaag een rommelig gevoel in m’n onderbuik ik heb vorige week op de dag dat ik ongesteld werd getest voor de zekerheid, maar die was negatief.. ik heb afgelopen 2 weken behoorlijk wat stress gehad? Ik weet niet zo goed wat ik moet denken.. kan iemand me helpen?
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2015 om 19:05Als je er niet gerust op bent, ga dan naar je huisarts met de klachten.
Het is heel goed mogelijk dat je last hebt van de stress. Of je hebt een griepje onder de leden.
Reageren


