Home / Vrouwenzorg / Natte onderbroek, ruikt onfris
Al lange tijd heb ik last van natte onderbroeken. Ik weet niet precies waar dit vandaan komt. Ik dacht dat afscheiding altijd glibberig moest zijn, maar lees net dat het ook waterig kan zijn. Een andere optie is dat ik wat last heb van urineverlies.
Toch ben ik bang dat ik waterige afscheiding heb. Wanneer ik hier op internet wat over opzoek, kom ik alleen maar ellendige slechtnieuwsverhalen tegen. Ik maak me nu dus vreselijk veel zorgen.
Het vocht dat ik in mijn onderbroek vind, ruikt ook erg onfris. Ik vind het soms wat ruiken naar urine gemengd met zweet, maar weet uiteraard niet of dit 'normale' stank is.
Ook lees ik verhalen over schimmelinfecties, maar aangezien ik hier al langer mee loop, zeker al langer dan een jaar, lijkt het mij niet dat ik daar last van heb.
Ik ben overigens wel te zwaar (wel aan het afvallen nu gelukkig), zou het daar wat mee te maken hebben?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
PS: Ik kan overmorgen pas bij de huisarts terecht, kan hem niet bereiken voor die tijd. Maar ik maak mij dus nu al vreselijk veel zorgen en hoop dat iemand hier mij kan vertellen wat er eventueel aan de hand zou kunnen zijn.
Alvast bedankt!!
Ik heb hier ook al een hele tijd last van en ga maandag naar de huisarts.
Wat was het bij jou?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!