Knobbel ingang vagina

Nou ik weet niet hoelang ik het heb maar als ik met mijn vinger lichtjes naar binne ga , voel ik een best grote knobbel aan de ingang ..?? Wat is dat had gelezen dat het ook kanker zou kunnen zijn of abses want als mijn vriend naar binne wilt gaat met zijn vingers doet het pijn , maar als we seks hebben niet , en heb ook best buikpijn en ben 18 juli ( de eerste dag van menstruatie ) begonne met de pil trigynon en heb toen ook seks gehad zonder condoom alleen wel netjes pil ingenomen wat kan het zijn please help me

Reageren

Please reageer help me 🙁

Reageren

Soms moet je heel even geduld hebben. Je bent niet de enige met vragen.
    Zit die knobbel die in je vagina of meteen bij de ingang van je vagina?
    Hen je al eens met een spiegel gekeken of er ook iets van te zien is?

Reageren

Ja bij het begin en kan zovee niks echt zien met een spiegel..

Reageren

Ga met de klachten naar je huisarts. Het is mogelijk een opgezette klier.

Reageren

Jaa waardoor kan dat komen? En kan dat ook buikpijn veroorzake

Reageren

Een klier kan spontaan ontstoken raken. Daar hoeft net perse een oorzaak voor te zijn hoor. Buikpijn zou je er eigenlijk niet van moeten hebben.

Reageren

nou kijk ik heb wel buikpijn laatste tijd dat ik en me vriend sex hebven zonder condoom alleen hy heeft geen soa want dat hebbe we getest alleen ben ik begonne met de pil op de eerste dag datb ik goed menstrueerde zwanger zijn kan tog niet dan ??

Reageren

Nou nee zwanger zul je niet zijn. Maar het kan wel door de pil worden veroorzaakt. Zoals ik eerder al schreef: ga met de klachten naar je huisarts.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Knobbel ingang vagina

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe