Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke klachten en pap3a

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik zit nu op dag 12 van de cyclus. Gisteravond voelde ik rechts een lange steek. Daarna nog geklust en vanmorgen met lopen voelde ik een aantal pijnlijke steken achter elkaar rechts. Kon er minder door lopen.
    Betekent dit dat ik nu de eisprong heb gehad?
    Is dan de 26e/27e nod?

John (moderator)

Die vraag kan ik je natuurlijk niet beantwoorden. Het zou kunnen. Ik vind het wel nogal forse klachten als het van de eisprong zou zijn. Dit heb je normaliter toch niet? In dat geval zou de nod inderdaad rond de 26ste 27ste moeten zijn.

Reageren
    Anoniem

Weer een vraag. Ik heb vorige en deze week op ieuw positief getest!:) over twee weken echo bij gynaecoloog.
    Nu heb ik met vriendin afesproken regelmatig te hardlopen. Ga zo ook. Nu ben ik altijd sportief geweest maar laatste jaar nauwelijks.
    Ik wil eig liever niet hardlopen maar wil niet liegen waarom niet en wil ook nog niet vertellen v zwangerschap.
    Lees hele verschillende berichten erover en wil elk risico v miskraam voorkomen. Kan het kwaad?

Reageren
    John (moderator)

In principe moet het geen kwaad kunnen. Alleen een marathon lopen is niet aan te raden. Maar ik moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat ik in jouw geval niet helemaal zeker ben gezien de eerdere miskramen.

Reageren
    Anoniem

Bedsnkt weer voor snelle reactie. Ik moest wel gaan, had al afgesproken. Het was 3,3 km maar heb heel langzaam gerend en zo ong de helft gelooen met als excuus last te hebben van buik. Leek ook op ggeven moment links last buik te hebben. Daarna wat gedronken en toe voelde ik links in buik soms wat borrels. Dus vind het alweer helemaal eng, maar aan andere kant idd het is geen marathon ofzo en bewegen is in principe goed.
    Maar als ik al ga hardlopen ga ik zeker geen lang stuk en langzaam

Reageren
    John (moderator)

Laat nog even wat weten als je bij de gynaecoloog bent geweest voor de echo… ik zal in ieder geval voor jullie duimen…

Reageren
    Anoniem

Doe ik, hopelijk werkt het!:)

Reageren
    Anoniem

Even testje van vandaag showen;)

Reageren
    John (moderator)

Duidelijker kun je hem niet meer krijgen…….
    Maar nou niet blijven testen……

Reageren
    Maxi

Hoi Anoniem,

Je bericht is van heeel lang geleden maar ik heb PRECIES dezelfde buik klachten als jij. Zeurende buikpijn, vaak aan rechterkant wat uitstraald naar liezen en onderrug. Ik heb PAP 3A2 en maak me ontzettend zorgen. Vooral omdat ik die klachten heb. Ik vroeg mij af of jou klachten inmiddels zijn verdwenen?
    Groetjes, Max

Reageren
Reageer op: Pijnlijke klachten en pap3a
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.