- Anoniem8 juni 2014 om 12:12
Gisteren heeft mijn vriendje me gevingerd , maar dat doet hij wel vaker alleen het ging er deze keer echt hard aan toe.. en toen later de middag deed het ook echt pijn , alsof het een heel groot blauw plek werd ofzo. Toen ik vanochtend wakker werd en ging douchen deed het opnieuw weer super veel pijn , ik keek even naat beneden en het is nu helemaal blauw! Alleen ik durf het hem niet te vertellen .. wat moet ik doen ?!
3 reactiesReagerenAnoniem8 juni 2014 om 15:14Je zou een beetje kunnen koelen meteen nat washandje. Maar in ieder geval met je vriendje praten dat hij de volgende keer toch echt iets voorzichtiger moet zijn.
ReagerenAnoniem9 juni 2014 om 11:51Zal binnenkort wel even met hem gaan praten .. alvast bedankt !
ReagerenAnoniem21 maart 2019 om 15:49goedendag,
mijn vriend en ik hebben van de week voorspel en seks gehad nu 2 dagen later heb ik rond mijn clitorus is het helemaal blauw ik ken hier veder niks over lezen. Dit is toch geen teken van een soa he ? Ik durf namelijk niet naar de dokter omdat ik verwacht( en hoop) dat het wel zo snel mogelijk weg gaat. Iemand die hier meer van weet ??
Reageren