Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke plekjes op schaamlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Soof

ik heb een plekje op mijn binnenste schaamlip met een gelige kleur. Het is wel open maar bloed niet en er om heen voeld het alsof ik een blauwe plek heb. Daarbij ben ik al een aantal dagen niet heel lekker. De pijn is inmiddels al zo erg dat ik niet kan werken noch naar school kan want lopen doet gewoon heel erg veel pijn. Heb al een soa test gedaan en die was negatief en een schimmel crème of behandeling word de pijn alleen maar erger van.. ik wordt dus helemaal gek. Vandaag dat ik dacht misschien weet iemand wat het is en zo ja wat ik er aan kan doen of op zn minst iets weet wat de pijn kan verzachten??

alvast bedankt

gr Soof

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Ik zou je dus willen aanraden om met de klacht naar de huisarts te gaan. Doe kan er dan meteen iets voor voorschrijven

Reageren
Reageer op: Pijnlijke plekjes op schaamlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.