jeuk en pijn vagina, jeuk dijen

Dat is moeilijk om daarover iets te zeggen. Ik weet niet hoe je huid en de puntjes er nu uitzien. Je huisarts heeft dat wel gezien en zal daar zijn advies op hebben afgestemd. Dus geef het even een paar dagen de tijd. Kijk dan hoe het ervoor staat.

Reageren

oke dankjewel

Reageren

Hallo, ik heb nog steeds last van die puntjes. Het is wel even wat minder geweest, maar het is nog steeds heel schraal. En het jeukt af en toe nog.

Reageren

lijkt dit nog op een schimmel, of is dit toch iets anders...

Reageren

Het lijkt inderdaad nog steeds op een schimmelinfectie.
    Is dat de enige plek waar je de puntjes hebt? Voor de rest geen andere klachten?

Reageren

zowel op deze plek als aan de linkerkant. Verder geen andere klachten. Jeuk is nu weer meer dan een paar dagen geleden. Verder een schraal gevoel.

Reageren

Had je de zalf nog gebruikt?

Reageren

Nee, ik heb de zalf hier nog wel liggen, maar heb het niet gebruikt. Ik kan er vandaag wel weer mee beginnen als dat slim is?

Reageren

Ik zou de zalf toch maar gaan gebruiken.
    Over een paar dagen even kijken hoe het ermee gaat.

Reageren

oke . dat zal ik doen

Reageren

ik heb er nog steeds echt last van. Jeuk, maar vooral irritatie-schraal. Hoe kan het dat ik hier zo lang last van heb? Is het dan echt niks anders...??

Reageren

Ziet het er wel nog allemaal hetzelfde uit als enkele dagen geleden? Hoe vaak gebruik je de zalf?

Reageren

Ja, het ziet er nog wel hetzelfde uit. ik heb inwendige en uitwendige zalf. Inwendige gebruik ik s avonds, voordat ik ga slapen. Uitwendige gebruik ik twee keer per dag.

Reageren

Gebruik de zalf nog enkele dagen, als er niets verandert ga dan terug naar de huisarts en vraag om een uitstrijkje dat op kweek gezet kan worden.

Reageren

Oke, dat zal ik doen. Is er toch een kans dat het een soa kan zijn, ondanks dat er geen kenmerken van te zien zijn..?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: jeuk en pijn vagina, jeuk dijen

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe