- Anoniem29 april 2014 om 17:25
hallo,
tijde terug heb ik hier ook wat gepost, had toen last van jeuk en witte puntjes op vagina. ik ben terug gegaan naar huisarts en zij zei terugkerende schimmelinfectie. nu een week aan het smeren. jeuk verminderd, bultjes worden minder erg ,maar witte puntjes blijven. Ook zag ik vandaag dat de huid bij mijn broekrand ook wat schraal begon te worden en er hele kleine witte vlekjes ontstaan. kan dit met die schimmel te maken hebben? en kan dat als ik met een kuur bezig ben?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 april 2014 om 17:41Dat zou eventueel ook van de zalf kunnen zijn maar daar kan ik zo ongezien niet veel over zeggen. Je zou natuurlijk even terug kunnen gaan naar je huisarts. Die kan het in ieder geval even beter bekijken.
ReagerenAnoniem29 april 2014 om 17:53het is misschien een rare vergelijking, maar ik werk op een logeerhuis en een kindje daar heeft wel eens uitslag op zijn lies of billen , en dat ziet er hetzelfde uit. Is dan bepaalde irritatie. Dus ik denk dat dat ook zoiets is nu bij mij? ik wacht even af, en anders ga ik maar weer naar de dokter.. Hoop dat ik er snel vanaf ben, want zoveel dokterbezoeken in zo’n korte tijd is niet fijn.
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2014 om 17:55Dat kan ik begrijpen maar soms is het helaas nodig.
ReagerenAnoniem29 april 2014 om 18:00haha ja helaas wel. ik wacht nog even af, en anders ga ik maar weer naar de dokter
Reageren