Ik heb sinds enkele dagen wondjes aan de binnen en buitenkant van mijn kleine schaamlippen. Deze zijn heel branderig. Vooral tijdens het plassen, doordat mijn pipi erlangs loopt. Deze wondjes lijken op aften in de mond. Ze zijn nu witter geworden. Is dit een teken van genezing? Is dit een scjimmelinfectie? Hoelang duurt het vooraleer dit genezen is? Heeft iemand hier ervaring mee?
Hier een foto van nu.
Ik denk dat het toch verstandiger is om daarmee even naar de huisarts te gaan. Niemand kan je zo zeggen wat je nou precies hebt.
Het kan een infectie zijn.
eerst waren het gelijk wondjes door het schuren van te strak ondergoed. Dat begon te jeuken en heb ik me denkik open gekrapt. De wondjes zijn wittig geworden. Zou dit een teken van genezing zijn? Is er misschien een middel zodat deze sneller dichtgroeien?
Ook heb ik een vraag over mijn menstruatie. Ik heb de de eerste keer mijn mensyuatie met een koperspiraal. Deze is al bijna een week aan de gang en ik verlies veel meer bloed dan toen ik de pil nam. Heeft er iemand een idee hoelang de eerst menstruatie ongeveer duurt na het plaatsen van een koperspiraal?