- Anoniem14 maart 2014 om 15:43
Hallo,
Ik ben een aantal weken geleden met klachten rond mijn vagina (schraal, jeuk, witte puntjes) naar de dokter geweest. Zij zei dat het een candida schimmelinfectie was. Ik heb een kuur gekregen en de jeuk werd minder. Een aantal weken later (nu) heb ik weer jeuk en is het vooral schraal. Ik heb bultjes tussen mijn schaamlippen. Het zijn witte bultjes. Is de candida weer terug of is het iets anders? het begint nu ook rond mijn anus schraal te worden. Ik ben twee maanden geleden voor het laatst met mijn ex naar bed geweest. Hij heeft echter een test gedaan, en heeft geen soa. Verder heb ik met niemand onveilig gevreeën. Ik was nl ook beetje bang dat het misschien een soa was. Ik voel me onzeker over wat er nu is. Wie kan mij helpen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 maart 2014 om 16:18Het is best mogelijk dat het toch nog steeds de candida infectie is. Ga dus terug naar je huisarts.
ReagerenAnoniem14 maart 2014 om 18:12Oke, dat was ook mijn idee. Dankje voor de info. Ik ga morgen even een afspraak maken. Want dit is niet heel fijn…. Is het mogelijk om seks te hebben nu, of kan ik hier beter mee wachten tot het over is? Het is in ieder geval nu wel erg gevoelig..
ReagerenJohn (moderator)
14 maart 2014 om 18:22Mogelijk is het wel, maar dan wel met condoom. Het is besmettelijk. Maar het hangt natuurlijk vooral van je klachten af. Seks moet wel prettig zijn en niet pijnlijk.
ReagerenAnoniem16 maart 2014 om 12:15Oke bedankt voor de info
Reageren