Zoeken Vraag het forum

jeuk, schraal en witte bultjes vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een aantal weken geleden met klachten rond mijn vagina (schraal, jeuk, witte puntjes) naar de dokter geweest. Zij zei dat het een candida schimmelinfectie was. Ik heb een kuur gekregen en de jeuk werd minder. Een aantal weken later (nu) heb ik weer jeuk en is het vooral schraal. Ik heb bultjes tussen mijn schaamlippen. Het zijn witte bultjes. Is de candida weer terug of is het iets anders? het begint nu ook rond mijn anus schraal te worden. Ik ben twee maanden geleden voor het laatst met mijn ex naar bed geweest. Hij heeft echter een test gedaan, en heeft geen soa. Verder heb ik met niemand onveilig gevreeën. Ik was nl ook beetje bang dat het misschien een soa was. Ik voel me onzeker over wat er nu is. Wie kan mij helpen?

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is best mogelijk dat het toch nog steeds de candida infectie is. Ga dus terug naar je huisarts.

Reageren
    Anoniem

Oke, dat was ook mijn idee. Dankje voor de info. Ik ga morgen even een afspraak maken. Want dit is niet heel fijn…. Is het mogelijk om seks te hebben nu, of kan ik hier beter mee wachten tot het over is? Het is in ieder geval nu wel erg gevoelig..

Reageren
    John (moderator)

Mogelijk is het wel, maar dan wel met condoom. Het is besmettelijk. Maar het hangt natuurlijk vooral van je klachten af. Seks moet wel prettig zijn en niet pijnlijk.

Reageren
    Anoniem

Oke bedankt voor de info

Reageren
Reageer op: jeuk, schraal en witte bultjes vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.