blaasjes en schraal

Reageren

het lijkt mij dat de blaasjes wat open zijn gegaan

Reageren

Dat wat ik nu op de foto zie doet mij nog steeds niet denken aan een herpes infectie. Houd het even in de gaten, of natuurlijk even bij de huisarts langs gaan.

Reageren

oke... ik moet dit even af wachten en als het volgende week maandag nog niet over is, moet ik terug komen. Ik ben benieuwd... Dit is in ieder geval totaal niet fijn. Het irriteert/jeukt enorm. Misschien moet ik me ook niet zo druk maken....

Reageren

hallo,
    ik bel maandag nog eens naar de huisarts. Het jeukt nu echt verschrikkelijk erg. Sommige blaasjes gaan nu weg, en ´veranderen´ in kleine sliertjes. Het lijken net wormpjes en zo voelt het ook. wat een jeuk zeg...... Kan het zijn dat het iets met die wormpjes te maken heeft? Ik heb dit vaker gehad, maar toen kwamen ze echt uit mijn anus of vagina. Maar het jeukt echt precies zo en die sliertjes lijken er dus ook op..

Reageren

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik op een van de foto's zoiets dergelijks had gezien maar het was een kleine foto waarop dat niet echt goed te zien was. Kan het niet meer terug kijken want de foto's zijn verwijderd. De blaasjes passen daar niet echt bij. Je zou dan eigenlijk ook iets in je ontlasting moeten aantreffen. Heb je ook jeuk aan je anus?

Reageren

Ja ik heb ook jeuk aan de anus. Ik heb al vaak wormpjes gehad, dus weet hoe ze eruit zien. De jeuk herken ik uit duizenden... Ik heb er inderdaad nog nooit blaasjes bij gehad, dus dat is wel raar.

Reageren

Dan zou ik je aanraden om in ieder geval een wormenkuur te gaan halen en die alvast te starten. Gebruik een vaginale douche zonder toevoegingen (dus alleen water) om je vagina te spoelen. Heb je huisdieren? kat of hond?

Reageren

de jeuk aan de anus is echter maar heel weinig. vooral de vagina die ontzettend jeukt.

Reageren

Oke, kan ik dit gewoon alvast halen zonder dat ik zeker weet dat het dit is? Ik heb geen huisdieren

Reageren

Het is natuurlijk niet helemaal zeker dat het wormen zijn. Maar een wormenkuur kan in ieder geval geen kwaad. Je kunt natuurlijk ook even afwachten en eerst naar de huisarts gaan

Reageren

oke, dankjewel voor de info.

Reageren

ik ben nu met de wormenkuur gestart. In hoeveel dagen moet je dat merken dat het zal helpen? Ik heb zo'n ontzettende jeuk, het lijkt net of het steeds erger wordt. Morgen wil ik naar de dokter bellen, maar misschien zijn ze dicht ivm pasen en dan kan ik dinsdag pas bellen en wss woensdag terecht.. Lijken de bultjes ook niet op genitale wratten? Of is het al te lang geleden dat u de foto's heeft gezien?

Reageren

Het leken zeker geen gen wratten. Die jeuken trouwens ook niet.
    Je zou morgen naar de huisartsenpost kunnen. Die hebben wel dienst.

De wormenkuur zou vrij snel moeten werken. Even de ontlasting in de gaten houden.

Reageren

oke , bedankt. ik vind het vreemd wat het dan wel kan zijn.. mijn anus jeukte eerst nl maar een heel klein beetje en nu helemaal niet meer. Echter, mn vagina jeukt nog echt heel erg. Maar ik ga langs de dokter en dan ben ik benieuwd wat ik zal hebben........

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: blaasjes en schraal

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe