Muffige vaginale geur

Sorry dat ik hier een nieuw onderwerp voor open maar ik lees alleen maar verhalen over vrouwen die echt een hele vieze of vissige geur en veel afscheiding hebben of de klachten alleen als ze seks hebben ervaren maar hier heb ik eigenlijk niet specifiek last van.

Ik heb niet lang geleden nog een SOA-test gedaan en hier kwam niks uit. Sindsdien heb ik altijd een vaste vriend gehad dus dit mag ik denk ik wel uitsluiten.

Toch heb ik sinds kort vaak een beetje een muffige geur in mijn kruis (vergelijkbaar met de geur wanneer je maandverband draagt) die vreemd genoeg meer in mijn broek lijkt te zitten dan in mijn onderbroek zelf waarom ik eerst dacht dat het misschien van een nat fietszadel kwam maar dit bleek niet het geval. Soms ruik ik het zelf niet eens maar zegt mijn vriend dat het er weer is: kan het dat je het zelf niet ruikt?

Ik was niet met zeep en had vroeger ook helemaal geen geur daar dus wat kan het nog zijn en wat zou ik nog kunnen proberen?

Alvast bedankt!

Reageren

O en ik ben sinds ongeveer een jaar met de pil gestopt. Kan dit hiermee te maken hebben? Ik heb nu ongeveer 3-4 maanden last van de geur.

Reageren

Het is mogelijk dat de zuurgraad van je vagina niet in orde is. Je zou een tijdje lactacyd kunnen gebruiken om te kijken of dat een oplossing biedt.

Reageren

Ah ja maar daar lees ik dus ook heel veel verhalen over dat dat helemaal niet goed is voor je vagina of dat het er bij sommige vrouwen juist erger van wordt!
    Moet je dat ook altijd voor langere tijd gebruiken?
    Iemand nog andere ideeën?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Muffige vaginale geur

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe