Home / Vrouwenzorg / branderigheid vagina, pijn seks
Hoi allemaal!
Al sinds een jaar heb ik last van mijn vagina en blaas. Het begon toen ik een heftige blaasontsteking heb gehad een jaar terug. Sinds dien heb ik blijvende branderigheid en pijn. Ook doet het met het plassen pijn. Heb geen soa's en er zijn ook geen bacterieen gevonden door de uroloogen of gynaceoloog. Wel krijg ik regelmatig schimmelkuren mee.
Heb echt geen idee wat het is en de doktoren zijn ook einde raad. mijn vriend en ik hebben bijna geen seks meer omdat dat de klachten vaak verergerd.
slik elke dag keurig cranberry pillen maar het heeft allemaal geen baat:(
Weet iemand wat het misschien kan zijn?
groetjes
Lees meer vragen en antwoorden over pijn in de vagina en de blaas:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Pijn+vagina+blaas&sa=zoeken
Doop een tampon in gewone witte yoghurt en breng die in in de vagina. Het klinkt raar en het is een beetje een geklieder, maar gewone yoghurt helpt ook om de zuurtegraad in je vagina in balans te krijgen. Het verkoelt ook. Hebben jullie seks met condoom of zonder?
Groetjes
Hallo Rosemarijn,
Ik herken jou klacht erg goed. Zit namelijk zelf met precies het zelfde probleem! Voornamelijk seks doet erg pijn, en hoewel mijn vriend er redelijk goed mee omgaat doet weinig tot geen seks, zeker geen goede aan een relatie!
Ik ben door gestuurd naar een seksuoloog, misschien dat het ook een idee voor jou is? Het kan zijn dat het psychisch zit, ooit pijn gehad door in jou geval een blaasontsteking, waardoor je je nu onbewust aanspant omdat je weet dat er pijn aan gaat komen. Een seksuoloog kan je hier bij helpen.
Groetjes
Ik ga de yogurt tip proberen! We hebben seks zonder condoom. We zijn beiden.soa vrij. Ben al bij een seksuoloog geweest, maar het rare is dat ik ook pijn heb ookal hebben we een tijdje geen seks. Het doet de hele dag pijn met branderigheid.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!