Korrelige, vies ruikende afscheiding, geen bacterie/schimmel

Ik heb sinds ruim een half jaar last van korrelige afscheiding tussen mijn schaamlippen. Aan de andere kant is de afscheiding in mijn ondergoed erg nat en dun (soms wat dikker, witter). De gynaecoloog vond het op een bacteriële infectie lijken en ik ben al eerder tegen schimmel behandeld (en op SOA's getest). Maar uit deze kweek kwam dus helemaal niets. Toch blijven de klachten aan en naast de zichtbaar witte, korrelige afscheiding tussen mijn schaamlippen is de vieze, zweetvoetengeur van de afscheiding het ergste. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt en heeft iemand al de oorzaak kunnen achterhalen? Ik volg ook alle instructies omtrent geen zeepgebruik, katoenen ondergoed etc. op.

Reageren

Vermijd suiker. Schimmels groeien door suiker en verstoren daarom de balans. Ook alcohol en paddenstoelen kunnen boosdoeners zijn. Uit je dieet dus.

Groetjes

Reageren

Ik heb hier ook en van zeer geirriteerde schaamlippen last, soms zelfs zwellen ze op, ik heb duizende soa testen gedaan, baarmoederhals kanker, 3 huisartsen 2 gynachologen, onderhand ben ik een jaar verder en weet ik nog steeds niks. Elke dag loop ik met 2 paar schoon ondergoed in me tas of string maand verband. Going nuts!
    Zou graag ook meer willen weten..

Reageren

Ik heb hetzelfde probleem!
    Ik heb al 2 jaar last van dit probleem, ik douche 2 keer per dag en een uur of 2 na het douchen zit er plakkerige, ruikende stukjes afscheiding.
    Ik gebruik nu lacacytd het helpt wel eem beetje de stank blijft wat langer weg maar komt alsnog terug.
    Dus ik moet denk ik iets hebben wat sterker is dan lacacytd.
    ik zit ook op dansen en ik had laatst een weekend lang optredens we moeten strakke pakjes aan, en tijdens het stretchen rook ik gewoon mezelf door mn panty heen.
    Echt heel erg was dat, het word dus ook erger als ik ga zweten ik wou weten of jullie dat ook hebben?
    En ik ben ook tig keer naar de huisarts en gyn geweest maar die kunnen niks, k ben ook op van alles getest soa's, schimmel noem maar op.
    Ik moet wel zeggen dat ik een paar maanden geleden elke dag inlegkruisjes gebruikte, daar ben k nu mee gestopt en ik draag ook katoenen ondergoed.
    Maar nog steeds geen verschil ..
    heel vervelend allemaal.

Reageren

Juist die inlegkruisjes en strakke broeken veroorzaken deze afscheiding. Probeer dat dus te vermijden.

Groetjes

Reageren

Ik had hier ook regelmatig last van. Toen werd me door een vriendin Balance Activ aangeraden, omdat mijn klachten van lactacyd juist erger werden.. dit is gewoon bij de kruidvat te halen; 7 tubes in een doosje. Ik gebruik er nu 1 keer inde week 1 en heb nergens last meer van! Al enkele maanden niet meer! Groetjes

Reageren

ik heb precies hetzelfde en mijn huisarts zei dat ik niks had. Mijn vriendin kreeg van de huis arts een paar pillen met de naam: Fluconazol 150 PHC en zei zij dat deze geholpen hadden. Ik krijg morgen mijn huisarts te spreken en dan ga ik ernaar vragen.

Reageren

Het klinkt misschien raar, maar doop een tampon in de yoghurt (gewone witte volle yoghurt naturel) en breng dan de tampon in in de vagina. Het verkoelt en stilt de jeuk. Het is wel een beetje een geklieder, maar echt, het helpt.

Reageren

Ik ben laatst weer naar de gyn geweest en die zei dat het opgedroogde afscheiding was dat na een tijdje gewoon gaat ruiken, en daar kan ze dus niks tegen doen.
    Dus ik moet er helaas maar mee leren leven.

Reageren

Ja ik heb het ook al meer als 3 jaar ik ga een piem3l aan latennaaien omdat niemand e3n oplossing lijkt te weten, dokter laat me er ookmee lopen, heb nu ook omdat me vriend bij vieze hoer is geweest wratten daar wel een stuk of 30!!!!! Plus nog aambeien ook al meer als 3 jaar , ik weet niet eens hoe seks is meer!? Word maar niet doorverwezen , hopeloos en depri ben ik er van , als niemand me gaat helpen maak i, er een einde aan me leven is al kut genoeg!!!!!

Reageren

Ow ja vergeten te vermelden ik heb alles wat je maarkan halen in de winkel al geprobeerd zowel voor de geur als aambeien blijkbaar ben ik resistent voor geneesmiddelen maar zeer ontvangbaar voor ziekten. Waarom betaalde ik ook alweer zorgkosten? Ik loop bij psygiater/ psygoloog de bedoeling dat psygiater me gaat helpen ik ben 5 maanden verdermaar kan nog niet terecht, nu zegt de psygoloog waar ik zolang loop dat ikbeter kan stoppen! Iedereen laat me stikken, me vriend verlaat me zwanger en al na 9 jaar in een huisje dat ik heb weten te bemachten na 4 jaar en nu niet meer kanbetalen, omdatme werk me heeft ontslagen tot 2 keer toe eerste keer mocht ik terug omdat advocaat en ikhadden gewonnen, ik wil liever dood dan nog een dag zo doorleven , vroeger misbruikt op feestjes meerdere jonges tegelijk gedrugeerd en chlamidia meegekregen!

Nog meer mensen zon kut leven als ik?

Reageren

Middeltjes die je in de winkel kunt halen zullen waarschijnlijk ook niet voldoende werken. Tegen de genitale wratten kan de huisarts condyline voorschrijven. Tegen de chlamydia kan een kuur worden voorgeschreven. Vraag de huisarts hier naar.

Het is vervelend voor dat je in zo'n belabberde situatie zit. Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Je zou kunnen proberen om via de huisarts een snellere afspraak te krijgen met de psychiater.

Reageren

Hoi, wat mij heeft geholpen was een vaginale douche van kruiden. Ik had alles geprobeerd en hoorde dit. Ik deed dit periode om de dag. Ik kookte kamille, salie en marretak 10 min. Laten afkoelen en in de vag. Douche ( koop je bij kruidvat of Etos) hielp mij goed! Succes! Voeding kan inderdaad ook veel doen begreep ik.

Reageren

Ik snap je 100% was ik maar een jongen had ik nergens last van.

Heb ook al een lange tijd witte korrelige afscheiding. Uit de testen komt helemaal niets. Maar elke keer als mn vriend erin is geweest krijgt hij precies t zelfde bij hem gaat het vanzelf weg of met een zalfje(hij is ook 1 van de jongens die hier wel last van heeft alleen omdt zn velletje te strak zit.) Plus dttie wratjes kreeg en kan pas over 3 maanden besnijden worden omdttie van zn velletje schimmels en wratjes gek wordt. Nee het wordt niet vergoed terwijl t noodzaak is. Ik wordt gek van die korrelige afscheiding, voor de rest geen klachten behalve soms brandend gevoel bij plassen. Ik heb alles geprobeerd medica dokter tegen schimmels werd t 100x zo erger. Tea tree olie ,tampon met yoghurt, molkosan, vloeibaar emulsie inwendig, heel candida dieet voor nix, had spiraal eruitlaten halen maar zie geen enkel verschil. Damn weetniet eens hoe echte seks voelt wanneer stopt t. Hoe moeten we ooit nog kinderen maken met deze shit!!

Reageren

Oja, ik ben ook misbruikt gedrogeerd door 4 jongens.

Soms denkik weleens bij mezelf is dit mijn straf dan? Kon seks overwegen eindelijk met liefde krijg ik al die schimmel en alles.
    Ik hoop voor een betere periode:( met vaginale emulsies ben k maar gestopt dat deed ik tr vaak daardoord kan je vaginale wand kan beschadigen wordt nu alleenmaar erger.

Ik heb zelf geen viesruikende afscheiding maar voor wie het wel heeft kan een paar x inwendig spoelen geen kwaad met een paar druppels tea tree olie en vloeibaar vaginale spul bij de kruitvat. Je vagina ruikt daarna veel beter. Voor wratten raad ik aan naar ziekenhuis te gaan en weglaten branden.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Korrelige, vies ruikende afscheiding, geen bacterie/schimmel

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe