- Hartje22 juli 2011 om 13:39
Na altijd deze site geraadpleegd te hebben met andere gevallen denk ik dat ik misschien hier ook hulp bij kan krijgen.
Ik denk dat ik last heb van baarmoeder verzakking. Toen ik begon met de NuvaRing moest ik echt heel ver duwen om hem er goed in te krijgen. Serieus, bij wijze van spreken zat mijn hele klauw erin.
Kort daarna had ik regelmatig seks (met een vaste partner wel hoor) en ik begon te merken dat wanneer ik bezig was met tampons, of ring verwisselen dat ik steeds meer ging voelen hoewel ik minder diep met mijn vinger hoefde te gaan. Ik heb heel soms een fractie van een seconde een beetje zeurpijn in mijn onderbuik. [b]Hoe kom ik hier nou in godsnaam aan?[/b] Ik heb wel lang overgewicht gehad maar juist toen ik lekker ging afvallen kreeg ik dit probleem.Nu heb ik ook nog last van melkachtige afscheiding, meer dan anders. En, neem me niet kwalijk mensen voor deze details, maar wanneer ik dus even check daarbeneden heb ik een hele rare geur aan mn vingers. Het lijkt haast wel een uiengeur :S Zou dat een ontsteking betekenen?
Naast de NuvaRing gebruik ik ook nog steeds condooms. Zou ik daar niet tegen kunnen? Het geurt niet door mijn kleding heen, maar dus wel aan mijn vingers.
Dit, terwijl ik mezelf toch wel erg goed schoonhoud, niet te vaak wassen met lactacyd, elke dag goed spoelen met lauw water, goed afdrogen etc.Heb al een afspraak met de dokter, maar ik wilde toch even weten of anderen hier bekend mee zijn. Vooral die uiengeur baart me zorgen, om het zo maar even te zeggen haha. Maar even serieus, ik ben als de dood dat mijn baarmoeder zijn werk niet meer kan doen. Ik heb toch wel ondervonden dat ik heel heel erg graag een stel kindjes op de wereld wil zetten.
Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik ben ook veel flauw en misselijk. Of ik zwanger ben weet ik niet, maar gezien ik EN de ring EN een condoom gebruik lijkt die kans mij nihil.
Nou, aarzel niet; stel mij aub gerust want ik zit mezelf echt op te naaien.
3 reactiesReagerenHartje24 juli 2011 om 20:36Ehh… niet allemaal tegelijk?
Reageren
Jeetje.. ik dacht dat hier nog wel alert gereageerd werd.Therese24 juli 2011 om 20:54Overgewicht is een bekende risicofactor voor verzakkingen.
ReagerenAtive13 november 2011 om 11:31Een vraagje, ben je ondertussen zwanger?
Ik had die vreemde uiengeur namelijk ook enkel tijdens mijn 2 zwangerschappengrtjs
Reageren