- Lady19839 juli 2025 om 07:29
Hallo
Een week of 6 geleden had ik vieze geur, branderig en rook het ook door mijn broek heen… dit had ik al eens eerder gehad dus naar de dokter geweest en heb 7 capsules flagyl gehad om in te brengen. De eerste kuur moest ik onderbreken door menstruatie tussendoor. Daarna de kuur wel afgemaakt maar helaas klachten waren nog niet over. Ook af en toe tussendoor wat bloedverlies. Toen herhaling flagy gekregen. Deze wel afgemaakt. Ik werd toen ineens 5 dagen eerder ongesteld terwijl ik altijd netjes om de 3 wkn ben. Dit keer was het ook met stolsels erin.. dit kan natuurlijk komen door 2 x die antibiotica kuur in korte tijd. Nu is het zo dat ik nog steeds af en toe spotting heb en nog een hele nare geur. De huisarts heeft getest op schimmels bacteriën en soa en alles negatief…. waarom blijven die klachten dan ?🤔 misschien vals negatieve test door die antibiotica die ik net gehad heb ?
Ook heb ik uitstrijkje hpv laten doen en wacht nog op de uitslag.
Tevens ontdekte ik 2 harde bultjes op m’n baarmoedermond. Zijn niet in te drukken en keihard . 1 een soort speldenknopje en de ander is wat groter en ruwer.
Ik maak me wel een beetje zorgen hierom. Miss zaten die bultjes er al jaren.. zovaak voel ik niet zo inwendig en staat dit er helemaal los van.
Ik heb morgen weer een afspraak bij de huisarts in ieder geval. Herkent iemand deze klachten ?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 juli 2025 om 10:54Vraag een je huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog voor verder onderzoek
Reageren