- Anoniem15 april 2014 om 19:32
Hallo,
Sinds een tijd heb ik vage klachten en ik weet zelf niet zo goed wat het nu precies kan zijn.
Ongeveer een maand terug kreeg ik van de dokter te horen dat ik een bacteriele infectie had hiervoor kreeg ik antibiotica. Bepaalde klachten zoals jeuk en abnormale afscheiding zijn verdwenen, maar van andere klachten bleef ik last hebben, zoals pijn in de baarmoeder, tussentijdse bloedingen (menstruatiebloed wisselt extreem van kleur), vliesjes in het bloed, pijn bij vrijen, bloed na het vrijen en pijn in de onderrug etc.
Verder heb ik extreem veel hoofdpijn, dat vaker met vlagen komt of tijdelijk aanhoudt.Ik ben met deze klachten gister terug geweest bij de dokter.
Volgens de dokter heb ik nu een schimmelinfectie. Terwijl ik geen jeuk bij de vagina heb en ook geen last meer heb van geel/groene afscheiding.
Hiervoor heb ik ook weer antibiotica gekregen en volgens de dokter kwam mijn hoofdpijn door mijn nekspieren en heb ik binnenkort een afspraak bij de fysio.
Als mijn klachten na 2 weken niet weg zijn, krijg ik een echo bij het ziekenhuis.Gister lag ik weer op bed met behoorlijke pijn aan de onderbuik en niet veel later in mijn onderrug. Toen ik van de pijn mijn handen op mijn onderrug legde, voelde ik aan de rechterkant naast mijn wervel een bult zitten van ongeveer 2cm.
Donderdag heb ik weer afspraak bij de dokter om dit voor de zekerheid even te laten testen.Ik maak me druk omdat ik hier al een tijdje mee rondloop. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of misschien een mogelijke oorzaak weet.
Alvast heel erg bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 april 2014 om 19:46Eer zal toch even iets meer onderzoek nodig zijn om daar iets over te kunnen vertellen. Dus toch maar even afwachten tot donderdag.
ReagerenAnoniem15 april 2014 om 19:47Ik ben erbij vergeten te zetten dat ik ook een soa test heb gedaan waaruit bleek dat hij goed was en verder geen soa’s heb.
ReagerenAnoniem15 april 2014 om 19:48Daar zal ik zeker naar vragen donderdag bij de dokter. Bedankt voor uw antwoord.
Reageren